Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

TIPS PÅ ETT GRYMT EFFEKTIVT TRÄNINGSPASS

Igår körde jag ett grymt pass i mina föräldrars källare. Jag är lite av en rastlös människa och älskar när saker blir gjort effektivt, därför älskar jag cirkelträning, triset (tre övningar i följd utan vila) och Superset (2 övningar i följd utan vila). Ett träningspass behöver inte vara längre än 20-40 min.

Igår körde jag ett  pass med fokus på axlar och mage: 

Triset axlar: 20st hantelpress 8kg/hantel + 20 hantelpress armbågar fram 4kg + 20 st burpees x 3 med 1 min vila mellan varven.

Superset axlar: 20st Stående raka axellyft med gummiband + 20st vandrandeplankan x 3 med 1 min vila mellan varven.

Supeset mage: 20st crunch på boll + 20st indrag av knän på boll x 3 med 1 min vila mellan varven.

På så vis fick jag ett 25 min härligt, svettigt och effektivt träningspass!

Jag igår efter träningen…

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • Hej! Kan du inte filma när du gör dina övningar? Hade varit jättesnällt 🙂

    Tess 2013-07-28 11:39:00
    Svara
    • Svar på Tesss kommentar.

      Hej! Aboslut! När jag byter bloggportalsedan så kan ni vänta er ännu mera video på både mig och övningar 🙂 Så håll utkik! <3

      idawarg 2013-07-28 14:27:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
34 kvadrat
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Sassa Asli
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Marie Serneholt
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Emma Danielsson
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind