Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

NIKES

IMG_4003.JPG

(AdLinks) Skor – HÄR // Shorts – HÄR // Tröja – HÄR 

La upp bilden ovan på instagram för ett tag sedan och många frågade vart skor och kläder kommer från och ni hittar länkar till allt ovan. Puss, I

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Hej Ida! Ja funderar på vältränade vs modeller dom har väldigt fina kroppar . Det är alltid snack om bra gener osv. För att dom är långa t.ex men de finns ju även väldigt långa personer som drabbas av övervikt. Så de känns inte som att vs modellerna har några magiska gener som håller dom smala. Dom äter nyttigt o tränar stenhårt. Ja menar ens vikt styrs ju av kalorier vilket är lila för alla. Om man inte lider av någon sjukdom då. Man kan ju inte förbränna enorma mängder energi om man inte förbrukar dom på ngt sätt . Kram

    Sandra 2015-11-24 17:58:23
    Svara
    • Svar på Sandras kommentar.

      Du har så rätt Sandra! VS modellerna är inte bara födda sjukt snygga utan de kämpar för det och går på ohälsosamma dieter och träningsscheman innan en VS show. Visst kan gener och obalanser i kroppen spela roll många gånger hur lätt/svårt man har för att gå ner/upp i vikt men ofta ligger det mer jobb bakom. Kram

      idawarg 2015-11-25 09:42:23
      Svara
  • Hej Ida. Jag har en fråga till dig som jag hoppas få svar på.
    Det är så att jag jobbar natt, 21:30-07:30 och jag vet inte hur jag ska lägga upp det med mat och träning. Ska man äta var tredje timme även på natten eller är det bäst att fasta? Ungefär vilka klockslag på dygnet tycker du att man ska äta? Rekommenderar du att man tränar innan jobbet (kvällen) eller efter (morgonen).
    Mitt mål är att gå ner i vikt, minst 10kg.
    Tack för en fantastisk blogg♡

    Jonna 2015-11-24 13:41:26
    Svara
    • Svar på Jonnas kommentar.

      Hej Jonna! Det här är en väldigt svår fråga som man måste anpassa från person till person. Jobbar du natt varje dag så är det nästan bättre att hitta en annan dygnsrytm. Bäst är att hitta så att du fr i dig frukost, lunch, mellis, middag och kanske ett extra kvälls/nattmål och sedan planera ut dessa måltider efter din dygnsrytm. Jag personligen hade nog inte orkat träna efter jobbet utan hade nog kört innan, men det får du även där känna efter vad som passar dig bäst. Kramis

      idawarg 2015-11-25 09:47:17
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Dasha Girine
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Paulina Forsberg