Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

EN VECKAS TRÄNINGSSCHEMA

1-veckas-traningsschema

God underbar morgon mina finisar! Härligt med en ny vecka och nya möjligheter! Här kommer en ny fantastisk utmaning och det är en hel veckas träningsschema. Glöm inte tagga era bilder med #wargpower så vi kan följa och peppa varandra på instagram och kommentera nedan om ni är med och kör. Wohoo. Vilka är på? Nu kör vi!

Ni hittar hela träningsupplägget HÄR!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Hej Ida! Tycker verkligen om din blogg! Jag har en fråga, vet du någon bra träningsapp som är gratis eller kostar relativt lite? Även om du vet någon bra app där de ha ett partnerprogram eftersom jag och en vän gärna vill peppa varandra och har lite mer ”motivation” över det genom att få registrera det någonstans, annars känner vi att det är lätt att det bara rinner ut i sanden. Sen undrar jag om du skulle vilja göra ett inlägg om tips för löpning i kyla, till exempel vilka kläder som värmer bra men samtidigt andas och jag får så himla ont i hals och öron när jag löptränar utomhus när det är kallt, har du några tips på hur jag kan slippa det? Kram!

    Cassandra 2015-11-16 09:46:55
    Svara
    • Svar på Cassandras kommentar.

      Hej Cassandra och tack snälla vad gad jag blir 🙂 <3 Nej tyvärr vet jag ingen app 🙁 Ja men absolut, ska kolla om jag kan få ihop ett sådant inlägg 🙂 Kramis

      idawarg 2015-11-17 12:35:47
      Svara
  • Hej Ida! Jag har ett litet problem.. När jag tränar axlar har jag en tendens att alltid spänna nacken otroligt mycket. Specielt när jag kör med vikter ovanför huvudet. Jag har provat sänka vikterna och det fungerar till viss del.. Men efter några reps börjar jag spänna nacken igen.. Jag försöker verkligen tänka att INTE spänna nacken, men det händer ändå.. Har du tips på vad jag kan göra åt detta? Eller kanske några bra övningar? Kramar

    emma 2015-11-16 08:34:35
    Svara
    • Svar på emmas kommentar.

      Hej Emma! Nackmusklerna kommer att spänna sig lite men känner du att du drar upp skuldrorna och att du spänner det väldigt mycket så är mitt tips bara att fortsätta träna rygg och axlar med så låga vikter att du inte spänner och sedan öka både vikt och reps successivt. Jag har också tidigare haft problem med att jag spänner nacken men sedan jag stärkte upp min ryggmuskulatur så har jag inte det problemet längre så testa det 🙂 Kramis

      idawarg 2015-11-16 08:48:49
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Vanja Wikström
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Ida Warg
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Elin Johansson
Home
34 kvadrat
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Paulina Forsberg
Man
Niklas Berglind