Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

JEN SELTER BUTT WORKOUT

jen selter butt workout

God härlig måndag morgon mina älsklingar! Måndag och dags för en ny svettig utmaning igen, woop! Denna veckan har jag gjort en video ut efter ert önskemål på rubrik… Jen Selter Butt Workout. Haha underbart ju! Har ni fer önskemål på utmaningar eller rubriker så give it to me :)?

Det här är i alla fall 5 av mina favoritövningar som man kan köra hemma och vill man ha extra utmaning så lasta på vikt i gymmet. Jag utmanar er att köra detta pass minst 4 gånger innan veckans slut. Glöm inte att tagga era bilder med #wargpower så vi kan peppa och följa varandra! SÅ vilka är på?! NU kör vi vänner! 

Kolla videon HÄR!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
13kommentarer
  • Hej Ida! Jag testar din youtubevideo fatburning butt o leg workout, vad skulle du rekommendera att man kör till den?

    Emilia 2015-11-10 09:05:10
    Svara
    • Svar på Emilias kommentar.

      Du kan köra 10-20 min uppvärmning i form av löpning eller någon av mina cardio videos + någon av mina magpass 🙂 KRamis

      idawarg 2015-11-10 09:23:36
      Svara
  • Hej Ida! Jag har nu provat din youtubevideo fatburning butt o leg workout. Jag undrar brukar du köra mer efter det eller kondis innan?:) du är grym

    Emilia 2015-11-10 08:55:17
    Svara
  • Hej Ida!! Har precis hittat din blogg och den är verkligen super bra och du verkar som en jätte go tjej:)) har provat dina rumpövningar men känner mest i ryggen? Vad gör jag för fel? Kram kram

    Stina 2015-11-09 19:16:53
    Svara
    • Svar på Stinas kommentar.

      Hej tina och välkommen hit 🙂 <3 Tack snälla vad glad jag blir! Vad är det för övningar du menar? Spänner du bålen ordentligt under hela övningen så du inte svankar? Sedan har du stela höftböjare? 🙂 Kramis

      idawarg 2015-11-09 19:48:11
      Svara
      • Svar på idawargs kommentar.

        Tack ska tänka på det!! Känner speciellt i ryggen när jag gör din buttkiller, känns som jag gör ryggres med benen:)

        Gör jag rätt på dina andra höftlyft för rumpan om jag känner i låren också?

        Stina 2015-11-09 22:05:02
        Svara
        • Svar på Stinas kommentar.

          Ja men i buttkiller så kan det även ta i ryggen och har man stela höftböjare så kan det kännas extra mycket. Tänk på att verkligen klämma ihop skinkorna och fokusera på att lyfta benen med rumpan 🙂

          Ja i höftlyften känns det massor i baksida lår. Testa spänn ihop rumpan i högsta läget även här 🙂

          idawarg 2015-11-09 23:04:26
          Svara
  • Kul! Jag har precis skrivit ett inlägg om hur man får stor rumpa!

    http://fitnessbymalin.blogg.se/

    Malin 2015-11-09 18:40:53 http://fitnessbymalin.blogg.se/
    Svara
  • Hej Ida! Undrar vilket videoredigeringsprogram du använder för dina fina videos? Du är så härlig och inspiererande, keep up the good work!

    Elin 2015-11-09 17:17:06
    Svara
  • Hej Ida!
    Varifrån kommer din mysiga tröja i denna video?
    Jag skulle vilja ha tips på övningar för rumpa/lår som inte belastar knäna så mycket som det gör i till exempel knäböj.
    Keep up the good work!

    Johanna 2015-11-09 16:08:30
    Svara
    • Svar på Johannas kommentar.

      Hej fina du! Det är faktiskt en tröja jag fått av min bloggportal CUBE som de tryckt deras företagsnamn på baksidan. Jag har länge innan letat efter en huvtröja utan dragkjedja men hittade ingen mysig och sedan gick jag till kontoret och de gav mig den här. Blev överlycklig 😀

      Kör Wargens buttkiller finns på min YT –> http://youtube.com/idawarg , raka marklyft eller höftlyft. De 3 är grymma 🙂 Kramis

      idawarg 2015-11-09 19:55:08
      Svara
  • Hej Ida! Jag undrar om du kunde göra lite mer matrelaterade utmaningar, typ ”ät vegetariskt minst 3 gånger” eller ”prova minst 3 nya grönsaker” eller annat sånt kul som kan locka till att äta lite bättre =) Sen funderar jag också på hur man skall ta till sig dina utmaningar i det långa loppet. Dina workouts är så himla bra, men om man skall följa allihopa blir det såklart för mycket… tycker du att det vore ett bra upplägg att köra din utmaningsoworkouts fyra gånger i veckan, men köra olika workouts varje gång? Jag vill så gärna göra ALLT 😉

    FIT by Emma Hå 2015-11-09 10:31:37 http://fitbyemmaha.com
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Emma Danielsson
Home
34 kvadrat
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Hälsa
Fannie Redman