Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

FRÅGA VAD DU VILL?! + MITT NYA HÅR

fraga-vad-du-vill

Hej mina finisar! Det var länge sedan jag hade frågestund så tänkte att vi kör en på Youtube. Fråga exakt vad du vill om träning, kost, om mig, livet, smink, hår kläder mm. –> HÄR! Så kommer jag svara på alla frågor i en (eller flera) videos framöver. Ni kan också se mitt nya hår i videon 🙂 Puss, I

Kolla på videon HÄR!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
21kommentarer
  • Ingen fråga bara ett tips på en maträtt. Såg det på vardagspuls och tänkte på dig eftersom du verkar gilla sötpotatis och fetaost. Verkade mycket gott.
    http://www.vardagspuls.se/mat–recept/ulrika-brydlings-sotpotatis-med-fetaostrora/

    Heddan 2015-10-23 17:31:42
    Svara
  • Ungefär hur mycket pengar på mat brukar du lägga i månaden? Då menar jag inte äta ute alltså, utan det du köper hem ifrån affären och lagar hemma, typ frukost/middag/mellis osv. Har dock för mig att du brukar äta en del ute, så du kan väl skriva hur mycket du lägger på bara det du köper hem och totalen med både ute och hemma 🙂 Jag och min pojkvän lägger sjukt mycket (tycker jag i alla fall), flera tusen, och vi är bara två liksom?! Vi äter bra och ”vanlig” mat, så rent som möjligt typ. Kostar bättre mat SÅ mycket mer än ”vanlig” mat eller är det bara vi som äter sjukt mycket?! ?

    Josephine 2015-10-23 15:11:13
    Svara
  • Hej ida tack för en fantastisk och inspirerande blogg!! 😀

    Jag undrar hur jag kan träna upp så att min puls inte skenar iväg så mycket när jag springer?
    Just nu springer jag 9k på 1h, målet är att springa 10k på 1h men så fort jag ökar så skenar pulsen iväg mot typ 180 och det är väl inte bra?

    Skulle bli super glad om du svarade och hjälpte mig komma närmre mitt mål 😀 kram

    Michelle 2015-10-22 23:42:07
    Svara
  • Först vill jag tacka för en sjukt bra blogg och berätta för dig vilken härlig och fin person du verkar vara 🙂

    Kom du upp till att springa 10 km på cirka 50 minuter med i princip endast långa alternativt korta intervaller? Jag är nämnligen ungefär som du och älskar känslan av att bara springa så snabbt man kan och föredrar därför intervaller före distansträning. Kan man förbättra konditionen markant med nästan bara intervallträning? Jag har en bra grundkondition dessutom 🙂

    Maja 2015-10-22 20:51:57
    Svara
  • Hej Ida! Tack för en bra blogg! Först har jag önskemål på fler träningsresor med dig, de som har varit hittills har varit fel datum för mig buhuhu 🙁 Det vore kul med träningsresa bara över en helg också! Och sen min fråga; jag tycker jag äter nyttigt och jag tränar mellan 3-5 ggr i veckan. Men känner fortfarande att jag är lite för stor kring bålen och set hade varit helt okej om jag skulle gå ner 3-4kg. Så jag tror jag behöver äta mindre portioner, men ändrar man detta till bästa sätt? Har du några konkreta tips på hur man ska tänka hur stor varje måltid ska vara? (Jag är 178cm lång och väger ca 78kg). Många kramar till dig!

    Emelie 2015-10-22 10:29:54
    Svara
  • Hej! Jag såg ett klipp från nyhetsmorgon för ett tag sedan, och då nämnde en läkare att vad man äter (t.ex.choklad, chips, onyttigheter osv) inte har någon påverkan eller betydelse för din hud över huvud taget, och att man inte kan ”äta sig” till en finare hy med mindre finnar osv. Vad tror du om det?

    Freja 2015-10-22 07:34:32
    Svara
  • Hej Ida! Grym inspiratör! Du fick mitt intresse för poledance att växa. Har nu tränat det i två år snart. Har dock fastnat med att göra choppern.. ? Tips på bra övningar för kunna lyckas med den? Vilket är ditt favorittrick och har du som mig några ”demoner” inför ett visst trick?

    Anna 2015-10-21 23:19:14
    Svara
    • Svar på Annas kommentar.

      En fråga till.. Du har berättat att du gärna tar en bit mörkchoklad efter maten/på kvällen. Visst är det gott! Vilken är din favoritsort och finns det några som du tycker man bör undvika mer än andra?

      Vet inte om du har gjort en video med stretch men om inte skulle du kunna göra en sån på ca 10 min. ungefär som den med yogan.

      Anna 2015-10-22 21:33:07
      Svara
  • Har du och din kille gjort slut?

    lina 2015-10-21 22:09:26
    Svara
  • Hej Ida,
    Tack för en bra blogg och mycket inspiration:) Jag jobbar på ett kontor och har fått som många andra ont i nacke och axlar. Det enda som hjälper är att träna och det har gett mig grym motivation för jag känner skillnad efter ett endaste träningspass. Tyvärr finns det ett MEN, när jag väl är där får jag slut på idéer ,hjälp det känns lite pinsamt att vara så oerfaren så att man sätter igång en video på telefonen…?

    Nathalie 2015-10-21 22:00:34
    Svara
  • Hej Ida! Måste först säga att jag tycker om din blogg jättemycket och den är verkligen inspirerande! Min fråga handlar om hur mycket man ”bör” äta under en dag. Jag förstår att det är mycket individuellt men då jag har haft problem mer både att överätare i perioder för att sedan äta för lite så har jag otroligt svårt för att veta när jag är klar. Hur kommer man på hur mycket man behöver äta egentligen för att nå sina mål? Har du några tips? Är både rädd för att äta för lite och för mycket igen! Kram

    Ella 2015-10-21 21:09:04
    Svara
  • Hej Ida! 🙂 Har du några tips på hur man blir av med celluliter? Kram

    Madde 2015-10-21 20:02:06
    Svara
  • Kan du också förklara, vad är superset? Vad innebär det? Hur går det till? Varför supersettar man?

    Anki 2015-10-21 19:31:26
    Svara
  • När man tränar 3-4 dagar i veckan behöver men köpa typ proteinpulver då? Och när ska man ta det då?
    Och vad är BCAA?

    Frida 2015-10-21 18:59:36
    Svara
  • Vad är skillnaden mellan spirulina, vetegräs & chorella? Om man ska äta/dricka något av det, vilken skulle du tipsa om då? Och Varför? Eller är en blandning typ Renee Voltaires bättre då?

    Johanna 2015-10-21 18:32:09
    Svara
  • Hej fina du, först och främst tack för en fantastisk blogg.
    Sedan har jag några frågor;
    Varför är du vegetarian och vad finns det för anledningar att vara det (saker som är fördelar)?
    Vilka är dina absoluta favorit veggo-recept?
    Hur slutar jag småäta? Och den slutliga svåra frågan; hur håller man motivationen uppe, nu när det är så kallt också? Bor i en liten by och har inte tillgång till gym förutom 1 dag i veckan, har inte heller mer redskap är en boxningssäck? Hoppas det inte var alltförmånga frågor där svaret är individuellt, som sagt tack för en grym blogg och för att du är en så grym förebild med båda fötterna på jorden. Kram?

    Lovisa 2015-10-21 17:42:00
    Svara
  • Ditt hår är jättesnyggt, både långt och som du har nu! ?
    Jag drömmer om att bli pt. Hur blir man pt? Hur gjorde du och hur länge har du varit pt?

    Anki 2015-10-21 17:20:28
    Svara
  • hur många kcal äter du om dagen?
    hur ser din normala matdag ut?

    Ida 2015-10-21 16:24:02
    Svara
  • Jag har varit sjuk i bulimi i 7 år, friskförklarad för 1 år sedan. Tränar 5-6 dagar i veckan och håller lite koll på vad jag äter men försöker äta nyttigt så ofta jag kan. När jag äter lite mer, runt 1500-1700 kcal om dagen så blir min mage verkligen hur svullen som helst och även låren, och jag känner de precis som att jag gått upp i vikt. Men när jag äter runt 1100 om dagen under ett tag så är magen hur platt och fin som helst. Men såfort jag ökar upp till 2 riktiga mål om dagen så blir den så sjukt svullen. Vad ska jag göra? jag vill liksom ha en platt mage utan att äta för lite om du förstår. Tusen tack för en underbar blogg!

    Erica 2015-10-21 13:02:32
    Svara
  • Jag har verkligen kommit igång med träningen och är väldigt motiverad. Men nu ska jag ut och resa i Australien och Asien och va borta i 3 månader och jag är rädd att jag ska tappa min motivation och träningen. Så hur håller man upp motivationen och har du några bra träningstips som man kan använda sig av när man är utomlands?

    Moa 2015-10-21 12:15:50
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Emma Danielsson
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Vanja Wikström