Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

RYGGTRÄNING

latsdrag Latsdrag1 ryggsidogang1sidogang

God morgon finisar! Hoppas ni sovit bra 🙂 Var på gymmet i söndags och körde rygg + lite rumpa. Har börjat få så galet bra kontakt med rumpan efter att ha lagt in lite rumpövningar även i mina andra pass så att jag aktiverer rumpan 3 gånger i veckan. Wohoo, det har verkligen gjort susen 🙂 Nedan kan ni se hela passet jag körde 🙂 Idag blir det massa jobb och fotning vilket kommer bli så kul 🙂 Ha en grym dag! Puss, I

  1. Uppvärming Power Walk 15% incline.
  2. Superset: 15 latsdrag (bild 1-2) + 15 sittande rodd X 4
  3. 10 enbens benpress X 4
  4. Superset: 12 rotation cable cross + 10 enarms latsdrag cable cross X 3
  5. Superset: 15 crunch cable cross + 15 enbenshöftlyft X 3
  6. 10 ryggresningar med viktplatta X 3
  7. 15 sidogång med gummiband (bild 4-5) X 3

Läs också:

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Hej Ida! När kommer du lägga upp dina arm-övningar som jag frågade om förra veckan 😉 ?
    Asså ja tror ja krånglar till mina träningspass, har nu skrivit upp så att jag kör så pass mkt övningar i varje pass att det täcker 5 dagar och minst 2h åt gången haha ;p
    skulle behöva lite inspiration hur jag ska lägga upp varje pass så att jag kör igenom hela kroppen innan veckans slut. (Y)
    Tänkte du nämnde att du körde lite armar på dina benpass, så jag undrar vilka övningar du kör ?
    Och även undrar ifall du nån gång kör även bröst eller får man med det i några av övningarna du kör 🙂 ?
    Ser att det är många frågor ifrån många åt höger och vänster så förstår om du inte hinner svara på alla..
    Kramis <3

    Mathilda 2015-09-30 03:14:47
    Svara
  • Himla snygga tights! 🙂

    Johanna 2015-09-29 23:43:07 http://doowop.blogg.se
    Svara
  • Hej finaste Ida<3 alltså ja har så mycket problem med att jag jämför mig med andra.. Ja känner mig så dålig om jag inte orkar lyfta lika tungt eller springa lika snabbt.. Jag tränar oftast med mina kompisar då jag tycker det är roligast men ja känner mig så dålig när dom är biffiga å orkar mer.. De säger att jag är den "tränade" och den som är mest fit men jag vet ju att det inte är så.. (jag vet att träning inte är om att bli smalare osv men ja vill orka mer) jag har ganska liten kropp och är litet byggd och ja blir besviken när jag inte orkar lika mycket eftersom jag är mindre.. (bara 158 cm.. I och för sig trivs jag med min längd men jag vill vara större bygd för ja vill verkligen ha större och ännu mer synliga muskler) Jag har tränat regelbundet väldigt länge å jag märker att jag har blivit starkare och starkare men jag vill alltid vara bäst.. Jag kan inte vara medelmåtta och halvbra utan antingen vill jag vara bäst eller absolut sämst.. Det känns också som att alla andra får mycket snabbare reslutat… Det är jättejobbigt att alltid känna såhär och jag vet inte vad jag ska göra.. Vad gör du för att inte jämföra dig med andra… Jag älskar din blogg och din personlighet! Ta hand om dig! Kram!

    Anonym 2015-09-29 16:38:50
    Svara
  • Var kommer din träningsoitfit ifrån? Så snygg!

    Jenny 2015-09-29 12:30:15 http://www.jennytingvall.devote.se
    Svara
    • Svar på Jennys kommentar.

      Tack 🙂 Byxorna kommer från Victorias Secret och toppen från Berscka. Skorna är Nike 🙂 Kramis

      idawarg 2015-09-29 12:46:07
      Svara
  • Hej BÄSTA Ida!! Jag undrar vad du menar med superset? betyder det att du går direkt från (här tex) letsdrag till sittande rodd utan vila? Men att du vilar lite annars mellan övningarna (1,2,3,4…)? och gör du 15 latsdrag och sen 15 sittande rodd 4 gånger efter varandra och sen går till punkt 3 (benpress) eller kör du listan uppifrån och ner 3-4 gånger?
    KRAMIS och hoppas du har en bra dag <3 <3

    madde 2015-09-29 12:14:41
    Svara
    • Svar på maddes kommentar.

      Superset betyder att man kör 2 övningar i rad utan vila så ex 15 latsdrag + 15 sittande rodd och sedan lite vila innan man kör igen 🙂
      Vilar även mellan de olika övningarna. Tack finis oh detsamma Kramis

      idawarg 2015-09-29 12:44:59
      Svara
  • Hej fina ida ! Har ett problem som går mig på nerverna, har precis fyllt och har sötsug så in i Norden kan äta ett packet glass och ändå må dåligt fast gör det. En månad sedan började jag med p-piller har tänkt de kan bero på de, tänker de går över fast det gör inte det. Jag vill fast halva hjärnan inte,tränar som vanligt och så men skulle verkligen behöva tips hur jag ska tänka. Det går inte tänka kroppen vill ha detta för jag har mens eller kroppen vill ha detta för p-piller kan öka mitt sötsug. Äter kopiösa mängder och är så rädd bli tjock för det vill jag inte!

    Alva 2015-09-29 10:01:04 http://nouw.com/mysalva
    Svara
    • Svar på Alvas kommentar.

      Hej Alva! Det kan absolut vara p-pillren och kanske kan du ta upp det med din barnmorska och få byta sort eller kolla på någon annan lösning? Nu vet jag att barnmorskorna inte är så mycket för de här p-apparna som har kommit men de apparna ska vara 99% säkra och du slipper äta massa dumma hormoner. Jag skulle verkligen rekommendera det då p-piller ställt till det så mycket för mig i mina dar 🙂 Kramis

      idawarg 2015-09-29 11:54:10
      Svara
  • Vilka snygga tights??? http://nouw.com/Yogavardag?cache=940001817&

    Andrea 2015-09-29 07:48:06 http://nouw.com/Yogavardag?cache=940001817&
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Mode
Pamela Bellafesta
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger