Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

UPPER BODY WORKOUT (NO EQUIPMENT)

upper-body-workout

God underbar måndag mina älskade älskade vänner! Hoppas ni mår bra och är sjukt taggade på en ny svettig utmaning?! Nu har jag satt ihop ett mycket bra träningspass för överkroppen som ni har önskat. Ni kan köra det hemma och behöver inga redskap så finns inga ursäkter till att inte vara med! Så vilka är på veckans utmaning? Nu jäklar kör vi!!! 🙂 Wiii.

Kolla på videon HÄR!

//English: Good wonderful monday my sweeties! Hope you feel fine and are excited for a new sweaty challenge?! Here is a new workout for the upper body that you can do at home and you don´t need any equipment so no excuses! So, who wants to join this weeks challenge? Let´s go!!! 🙂

Video HERE! (eng sub)

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hej Idag,

    Jag skulle vilja veta hur man lägger upp ett schema för en vecka och hur länge man kör på den ungefär. Tex, måndag- armar och rygg. Hur ser ditt träningsschema ut? Jag tänkte nämligen att om man kör dina övningar, är det för mycket att byta varje vecka till olika övningar och grejer man gör eller är det okej med en sån vild variation? Hur funkar det? Tack för en bra blogg finaste.
    // http://lamadre.se

    Diana (La Madre) 2015-08-10 11:36:15 http://lamadre.se
    Svara
    • Svar på Diana (La Madre)s kommentar.

      Jag skulle köra på ett pass med fokus överkropp, ett underkropp, ett hela kroppen och ett med cardio 🙂
      Själv kör jag ungefär så men nu i en perido kommer det bli mycket fokus ben/rumpa då det behövs stärkas upp på mig. Kramis

      idawarg 2015-08-10 20:56:56
      Svara
  • Åh vad jag älskar dina videon. Kan inte sluta säga hur mycket jag gillar din blogg. Satt här och tänkte, vad i helsike ska jag köra idag? Har gamla pass som jag fått från Olga Rönnberg men hur länge ska man köra samma pass liksom? Och sen vet jag inte ens hur jag ska dela upp det hela, för Olgas pass är liksom blandade grupper allt i ett, medan andra kör mer rygg och armar, ben och rumpa, mage och rygg tex…. jag är helt vilsen.. Tack för dagens pass, ska börja med Yoga och sen det här passet. Tack fina. Och ha en bra dag. <3

    Diana (La Madre) 2015-08-10 11:19:55 http://lamadre.se
    Svara
    • Svar på Diana (La Madre)s kommentar.

      Men åh tack finis det gör mig så himla glad! <3 <3Haha perfekt att jag postade detta pass. Tycker själv att det är riktigt bra för både armar och core. Man behöver inte så stor belastning där för att det ska ta. Kör hårt! Kramis <3

      idawarg 2015-08-10 20:55:18
      Svara
  • Hej Ida. Jag har en fråga som nog inte är helt lätt att svara på, men jag tänkte höra med dig om du har några tankar om orsak till mitt problem. Våren 2014 utvecklade jag en ätstörning och i samband med den försvann min mens i början på sommaren. Jag hade utan tvekan näringsbrist. Trots att jag till hösten tog tag i min ätstörning och började äta mycket (och därmed öka i vikt) dröjde det ända till februari i år innan mensen återkom. Den kom då två månader i följd men upphörde sedan igen, trots att jag inte tappat i vikt, snarare ökat i så fall. Det känns så märkligt. Förra uppehållet kunde jag se ett tydligt mönster: för lite mat i förhållande till träning, men nu har jag ett sunt förhållningssätt till mat då jag äter proteiner, kolhydrater, fetter och grönsaker i rimliga portioner ca 5-6 ggr/dag. Dessutom tränar jag väldigt sällan numera bortsett från ca 1 h promenader nästan varje dag. Jag är 16 år och har haft regelbunden mens sedan 12-årsåldern, fram till våren 2014, så jag vet att det en gång fungerat normalt. Har ett BMI på 18,8 så jag vet att jag ligger i underkant, men varken känner mig sjuklig eller ser för smal ut. Gillar att vara aktiv och rör gärna på mig i olika former (med uppehåll nu på sommaren) men tycker ändå att jag får i mig tillräckligt med energi i förhållande. Något i min kropp verkar vara i obalans men frågan är bara vad? Funderar i alla fall på att söka hjälp rätt snart för detta, men du Ida – eller någon annan som har något gott råd – får gärna berätta för mig om sina tankar 🙂

    Lina 2015-08-10 10:26:40
    Svara
    • Svar på Linas kommentar.

      Hej Lina! jag har inget svar men tar upp det i bloggen i ett inlägg inom kort så att folk kan diskutera och ge tips. Kramis

      idawarg 2015-08-10 20:54:06
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
34 kvadrat
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Makeup by Lina
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind