Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

MY CAMERAS ♥

Nikon nikon1

Jag får väldigt många frågor om vilka kameror jag använder så tänkte berätta lite om det. Just nu använder jag mig av 2 olika kameror och det är Nikon 1 J5 och Nikon D5500. Jag är helt kär i dem båda! Nikon 1 J5 använder jag när jag videobloggar och i gymmet då den är så smidig att ha med sig i väskan och D5500 använder jag till allt annat. Båda är grymma kameror och det allra bästa är wi-fi funktionen då man bara kopplar ihop kamera och mobil och för över bilderna på några sekunder. Så galet smidigt och jag kan inte ens förklara hur mycket det här har underlättat i mitt liv. Just nu gör jag ett samarbete med Nikon och det kommer snart komma upp en väldigt rolig tävling som jag vet att ni kommer uppskatta så håll utkik. Puss, I

//English: I get so many questions about what cameras I use so here is the answer. Right now I´m doing a collaboration with Nikon and I use two different cameras and it is Nikon 1 J5 and Nikon D5500. I’m totally in love with them both! I use Nikon 1 J5 to my video blogs and in the gym when it is so easy to carry in your bag and D5500 I use to everything else. Both are awesome cameras and the very best is the Wi-Fi function when you just connect the camera and mobile phone and transfer the pictures in seconds. Love, I

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
8kommentarer
  • Hej! Jag älskar att springa milen och springer den på runt 50 min jag spelar oxå väldigt mycke fotboll och jag har länge funderat på vrf mina löprundor inte gjort någon nytta på fotbollsplanen för då är jag jättetrött! Jag har nu förstått att jag måste springa mera explosiva löprundor när jag vill träna kondition! Kan du ge några förslag på konditionsökande löprundor för fotbollsspelare? Vilken puls ska man ligga runt? tack för en underbar blogg

    Anna johansson 2015-06-18 22:16:04
    Svara
    • Svar på Anna johanssons kommentar.

      Hej Anna! Ja du skulle nog behöva bli lite mer explosiv. Jag har det senaste skrivit ut alla mina indetvallpass som har hjälpt mig massor så gå tillbaka i bloggen så hittar du. Sprang även ett pass igår som var riktigt jobbigt och kommer posta det under helgen så håll utkik 🙂 Kramis

      idawarg 2015-06-19 08:08:32
      Svara
  • Men vilken kamera tog du de här bilderna med? 😉

    Emma Hå 2015-06-18 17:38:41 http://emmahas.se
    Svara
    • Svar på Emma Hås kommentar.

      Haha det var en bra fråga 🙂 Jag har ännu en grym kamera från Nikon som heter D750 som jag använder hemma. Kramis

      idawarg 2015-06-18 19:28:46
      Svara
  • Jag älskar din blogg och tycker att du är en enormt stor inspirationskälla! Har bara en liten fråga: tänker du göra om ”kickstart” någon gång? Jag är fortfarande helt beroende av den förra och kollar om och om igen, hihi!

    felicia 2015-06-18 17:31:38
    Svara
    • Svar på felicias kommentar.

      Haha vad roligt att höra, tack finis <3 Ja Kickstart var riktigt roligt och jag kan avslöja att TV3 funderat på att göra om det. Det hela handlar mest om att få ihop allas tider för inspelning då det krävs att alla kan samtidigt. Kramis

      idawarg 2015-06-18 19:27:11
      Svara
  • Hejsan Ida!
    Jag är en tjej på snart 14år och jag tränar inte jätte mycket men 2-3 gånger i veckan både kondition och styrka jag spring oftast 2km men klarar av 4km i ett lugnare tempo men blir inte alls motiverad till att springa lång för, för mig så är 4km ganska långt. Så då blir det ofta att jag går vissa delar. Sen kör jag styrke pass från youtube eller bara gör mina egna pass. Men nu till problemet jag mår inte så bra över min putande mage och lite för mycket fett på armar och ben. Men tror de beror på maten för jag äter massa onyttiga grejer som kakor, choklad och sånt har du några idéer på vad man kan äta istället. Sen kommer jag in i perioder då jag tränar jättelite och inte så hårt vad ska jag göra för att inte komma in i dom?? (Och på sommaren kan det bli att jag inte alls tränar) jag ska om 24 dagar på semester och undrar kan jag göra någon skillnad på sån kort tid. 7 dagar av dom 24 ska jag på konståknings träningsläger.

    Ws 2015-06-18 17:01:31
    Svara
    • Svar på Wss kommentar.

      Hej fina du och tack för din kommentar! Kosten är a-o och det jag tycker du ska börja med är att dra ner på/sluta med alla sötsaker. Det kommer göra stor skillnad men inget händer över en natt så man måste ha tålamod. Rätt kost och regelbunden träning kommer ge resultat men ha tålamod och stressa inget utan gör det du kan och älska din kropp och ha så kul på konståkningslägret 🙂 Vill du ha tips på bra mat så ladda ner min app gratis. Där skriver jag matdagbok varje dag + att du hittar en hel receptbank under R i menyn med massa bra recept. Kramis

      idawarg 2015-06-18 19:25:56
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Makeup by Lina
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger