Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

INTERVALLTRÄNING

intervaller-3-ida-wargintervaller-2-ida-wargintervaller-1-ida-wargintervaller-ida-warg

Tihts- HERE // Top – HERE // Shoes – HERE

I torsdags körde jag ett pass med härliga intervaller. Det var tungt i början då jag hade träningsvärk efter veckans benpass med efter 15 min så var jag igång och det var jobbigt men sjukt gött på samma gång! En sak som jag också märkt är att jag sedan jag fick löparskor uttestade av Stadium så får jag inte längre ont i benhinnorna när jag springer (inte ännu i alla fall). Så till alla er som har problem, gå och få hjälp att testa ut skor! Det är så värt det 🙂

Ni hittar intervallpasset jag körde HÄR.

// English: This thursday I did a really nice interval workout. In the beginning it was really heavy because my legs where still sore, but after 15 minutes it became easier. You find the interval workout I did HERE

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • hej Ida! om man har lite hosta tycker du att man ska hoppa över ett pass och ta en promenad istället eller kan man köra på ett lite lättare gympass?
    kram på dig! du är grym!!

    Elsa 2015-05-10 07:35:17
    Svara
  • Galet snygga träningstights!

    pilla 2015-05-10 06:43:18 http://runwayp.com
    Svara
  • Vem vann tävlingen för Soc-kläderna i onsdags? Kan du inte lägga ut de vinnande bidragen 🙂

    Sofia 2015-05-10 00:32:59 http://www.grranath.blogg.se
    Svara
    • Svar på Sofias kommentar.

      Jag har dragit vinnare men väntar på svar från Stadium så lägger ut när jag fått besked 🙂 Kramis

      idawarg 2015-05-10 09:51:13
      Svara
  • Hej! Jag har tränat 3-4ggr/vecka i 2 år nu och har verkligen fått en jättefin och hälsosam kropp jag är nöjd med, men jag siktar alltid på nya mål i träningen och jag undrar hur jag ska göra för att få en rundare form på rumpan. Gör stora övningar som squats, utfall, höftlyft, med tyngder (dock aldrig provat mer än 25kg) och varvar med cirkelträning för att få kontakt med de mindre musklerna. Jag gör även övningar på ett ben i taget. Trots detta så lyckas jag inte få baken att bli rundare på sidorna utan där går den liksom inåt om du förstår vad jag menar. Det kanske är något genetiskt eller pga mina smala höfter, men undrar om du har några tips för att träna de musklerna på sidorna av rumpan. Tacksam för svar 🙂

    Elise 2015-05-09 19:36:07
    Svara
    • Svar på Elises kommentar.

      Jag har samma kroppsform och att variera träningen du beskriver fast även med färre reps och tyngre vikter kommer göra susen. Viktigaste är att du verkligen får kontakt med rumpan under passen. Kolla mina tidigare ben/rumppass 🙂

      idawarg 2015-05-10 09:50:39
      Svara
  • Jag hade också problem med mina benhinnor förut. Gick till en sportaffär och fick hjälp att välja ut rätt skor och sedan dess har jag inte haft ont alls! 🙂

    Neta - hälsa och träning 2015-05-09 17:35:04 http://netas.nu
    Svara
  • woow vilken snygg träningsoutfit 🙂

    Sophie 2015-05-09 15:46:32 http://soffoos.blogg.se
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Mode
Pamela Bellafesta
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger