Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

#WARGRUN – RUN SCHEDULE WEEK 7

God morgon mina finisar det är måndag! Dags för vecka 7 i #wargrun och nedan ser ni ert nya schema. Har man ännu inte hängt med så är det absolut inte för sent utan man kan börja på vecka 1 från och med idag och nedan hittar ni tidigare scheman:

Vecka 1

Vecka 2

Vecka 3

Vecka 4

Vecka 5

Vecka 6

Till vana löpare: Jag utmanar er att springa minst 3 valfria löprundor och under dessa lägga in minst 100 squats, 100 situps, 30 armhävningar från tårna och 30 burpees. Ni kan göra små stopp under löprundan och lägga in styrka när som eller köra allt efter, välj själva. 

SÅ VILKA ÄR PÅ? Nu springer vi!  Glöm inte hashtaga era bilder med #wargrun och #wargpowerså vi kan följa varandra och så jag hittar era grymma bilder. 


//English: A new week and a new schedule is here. Below you find this weeks run schedule that you should do 3 times before the end of this week. Do not forget to upload pictures and hashtag #wargrun after each workout. 

For experienced runners: I challenge you to do 3 optional run workouts + add 100 squats, 100 situps, 30 push ups, 30 burpees during your run. 

WHO WANTS TO JOIN? 

wargrun-week-7

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
9kommentarer
  • […] Vecka 7 […]

    ImActive.se - Ida Warg 2015-05-11 07:04:26 http://idawarg.wearecube.se/2015/05/11/wargrun-run-schedule-week-8/
    Svara
  • Hej fina ida! jag har ett problem som jag undrar om du kan hjälpa mig med. jag älskar att springa men har snedbelastat mitt knä så nu får jag inte springa mer för min läkare (tills det har blivit bättre). vad kan jag göra istället för att få konditionsträning? jag har inte tillgång till vare sig cykel eller simning och vore tacksam för dina tips!

    alexandra 2015-05-04 18:52:45
    Svara
    • Svar på alexandras kommentar.

      Kör cirkelträning med ex styrka, där får man upp flåset och du kan anpassa övninharna till sådana du kan göra. Du hittar massa tips på träningspass på min youtube http://youtube.com/idawarg Glöm inte prenumerera 🙂 KRamis

      idawarg 2015-05-04 20:14:27
      Svara
  • din blogg ger så mycket pepp

    clara 2015-05-04 10:59:23 http://nattstad.se/claratime
    Svara
  • Hej! Jag är 17 år och vill börja träna mer och äta bättre. Jag har gått upp ca 10 kg på ttp tre år och ätit mycket mer, men det kanske beror på puberteten och att jag växer. Men jag har iallafall fått en liten mage och lår. Det jag undrar är om jag ska springa och cyckla m.m. bort det först och sedan träna upp mig med styrketräning? För jag vill först och främst inte gå ner eller bli smal utan bygga muskler, men ändå ha en platt mage 🙂 Jag vet att muskler bränner fett men vissa säger att om man styrketränar magen och får större muskler där, så trycker de ut fettet och der ser ut som jag har ännu större mage. Jag vill alltså träna upp min styrka men också springa och röra på mig , kan man göra det samtidigt eller ska jag dela upp det, tils jag har gått ner lite och bara vill bygga upp mig? vet inte riktigt hurjag ska träna och undrar om du har något tips eller så som du kan dela med dig av? 🙂 tack för hjälpen i förväg!

    elna 2015-05-04 10:52:42
    Svara
  • Hej! Något jag tänkt på sen du började med den här wargrun, när du skriver x30min, betyder det då att man ska göra det I 30min? Alltså, den här gången som är 8x2min, är det då i 30min, så att man ska göra det 3 ggr?

    Nina 2015-05-04 07:30:40
    Svara
    • Svar på Ninas kommentar.

      Hej Nina! Ja du har helt rätt. Tiden på intervallerna ska vara totalt 30 min så denna veckan hinner man 3 gånger 🙂 Kram, Ida

      idawarg 2015-05-04 08:49:26
      Svara
  • Hej Ida!

    Har en fråga om styrketräning. Har för mig att du har skrivit att med lätta vikter så får man ”slankare” muskler.

    Vad räknas till lätta vikter?

    Mikaela 2015-05-04 07:24:23
    Svara
    • Svar på Mikaelas kommentar.

      Det är olika för olika personer. För vissa kanske 40kg i squats är supertungt medan för andra superlätt så du ska välja vikt så du orkar göra 15-20reps om det ska vara lätt.

      idawarg 2015-05-04 08:50:29
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Susanne Barnekow
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Emma Danielsson
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Vanja Wikström