Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

STRETCHÖVNINGAR FÖR LÖPARE

Många av er har efterfrågat övningar för att bli rörligare i ben/höfter. Här kommer en video med grymma stretchövningar på hur man blir rörligare som passar både för er som springer mycket och för er som bara vill bli rörligare. Måste också tipsa om de sjukt snygga och sköna kläderna jag har på mig i filmen. Det är mina abosluta favoritkläder från SOC och är så mjuka och sköna att ha på sig. Länkar till kläderna kommer här och det är en grym investering i träningsgarderoben.

Tights – HÄR // Sweater – HÄR

(Video i samarbete med Stadium)

//English: A stretch program for runners.

youtube-subscribe

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Bra tips! Det känns nu när man börjat löpträna på allvar igen! 🙂

    http://youdecideyoubelieve.myshowroom.se/

    Marina 2015-04-29 20:49:15 http://youdecideyoubelieve.myshowroom.se/
    Svara
  • Hej världen bästa Ida! Till att börja med så kan jag säga att du är en stor motivationskälla för mig och många andra.
    Jag är en tjej på 14 år som är träningsintresserad, jag spelar innebandy men säsongen är slut nu så jag tänkte träna på egen hand. Jag är främst intresserad av löpning.

    Just nu springer jag 1km på 3:08 minuter (och det är då endast 1km), skulle vilja få den kilometern till under 3 minuter. Hur tycker du att jag ska lägga upp min träning för att nå mitt mål? Jag vill också kunna springa flera kilometer och snitta på cirka 3 min per km.

    Och vet du om det finns någon träningsresa anpassad för ungdomar som mig? 🙂

    Miranda 2015-04-29 19:48:52
    Svara
    • Svar på Mirandas kommentar.

      Hej Miranda och tack snälla för din kommentar! Jag är inget proffs på löpning då jag tidigare inte ägnat mig ät det men jag skulle verkligen rekommendera dig att testa intervaller. Några intervaller som hjälper mig att springa snabbare är tabata intervaller då man springer 20s och vilar 10s X 10

      Kanske det kan hjälpa dig förbättra din tid. Annars skulle jag säga att om du just vill springa 1 km snabbt att träna precis just det. Angånde träningsresa så vet jag inga som har för ungdomar. Jag kan ta med minderåriga på min om de har målsman med och så är det nog på de flesta. Men jag kan tänka mig att det finns en hel del camps under sommaren i Sverige som du kan delta på 🙂 Kramis

      idawarg 2015-04-29 20:09:51
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Träningsglädje
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Sanne Alexandra
Man
Marcus Schuterman
Man
Viktor Frisk