Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

#WARGRUN -RUN SCHEDULE WEEK 6

God morgon mina finisar det är måndag! Dags för vecka 6 i #wargrun och nedan ser ni ert nya schema. Har man ännu inte hängt med så är det absolut inte för sent utan man kan börja på vecka 1 från och med idag och nedan hittar ni tidigare scheman:

Vecka 1

Vecka 2

Vecka 3

Vecka 4

Vecka 5

Till vana löpare: Jag utmanar er att springa minst 3 valfria löprundor och under dessa lägga in minst 100 squats, 100 situps, 30 armhävningar från tårna och 30 burpees. Ni kan göra små stopp under löprundan och lägga in styrka när som eller köra allt efter, välj själva. 

SÅ VILKA ÄR PÅ? Nu springer vi!  Glöm inte hashtaga era bilder med #wargrun och #wargpowerså vi kan följa varandra och så jag hittar era grymma bilder. 


//English: A new week and a new schedule is here. Below you find this weeks run schedule that you should do 3 times before the end of this week. Do not forget to upload pictures and hashtag #wargrun after each workout. 

For experienced runners: I challenge you to do 3 optional run workouts + add 100 squats, 100 situps, 30 push ups, 30 burpees during your run. 

WHO WANTS TO JOIN? 

wargrun-week-6

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
7kommentarer
  • […] Vecka 6 […]

    ImActive.se - Ida Warg 2015-05-04 07:04:22 http://idawarg.wearecube.se/2015/05/04/wargrun-run-schedule-week-7/
    Svara
  • I’m in! Dags att komma igång igen med träningsrutiner. Klockan står på 05:00 imorgon så en löprunda hinns med innan jobbet!

    Mimmi 2015-04-28 18:01:37 http://www.blogozine.net/mimmirosendahl
    Svara
  • Jag är med!

    Andrea Leijon 2015-04-27 15:45:14 http://nouw.se/andreatherese
    Svara
  • Hej Ida! Vill börja med att säga att jag älskar din blogg, men jag har en fundering. Av mina egna löparerfarenheter så har jag fått lära mig att man ska variera passen så mycket som möjligt med långpass, långa-&korta intervaller, fartlek m.m. När man kör dina intervaller så tränar man just nu bara långa intervaller och det innebär ju inte jättemycket variering förutom att man ökar med en minut i veckan.Finns det någon tanke bakom det?

    Amanda 2015-04-27 08:13:33 http://www.runningfitness.blogg.se
    Svara
    • Svar på Amandas kommentar.

      Det är superbra att variera om man redan kan springa men #wargrun är upplagt för de som vill lära sig springa 30 min i sträck och för dem som kanske har löptränat innan men slutat och vill komma igång igen. Så har man aldrig innna sprungit är wargrun toppen att börja med och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Är man en van löpare redan så skulle jag absolut rekommendera ett annat upplägg 🙂 Kramis

      idawarg 2015-04-27 08:43:29
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Foodjunkie
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Chrystelle Eriksberger
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Sanne Alexandra
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Man
Viktor Frisk
Man
Marcus Schuterman