Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

#WARGRUN – RUN SCHEDULE WEEK 4

God morgon mina älklingar det är måndag! Wohoo. Dags för vecka 4 i #wargrun och nedan ser ni ert nya schema. Har man ännu inte hängt med så är det absolut inte för sent utan man kan börja på vecka 1 från och med idag och nedan hittar ni tidigare scheman:

Vecka 1

Vecka 2

Vecka 3

Till vana löpare: Jag utmanar er att även denna vecka springa minst 3 valfria löppass och att efter varje pass göra 50 armhävningar, 100 situps och 100 squats.

  SÅ VILKA ÄR PÅ? Nu springer vi!  Glöm inte hashtaga era bilder med #wargrun och #wargpowerså vi kan följa varandra och så jag hittar era grymma bilder. 


//English: A new week and a new run schedule. Below you find this weeks schedule that you should do 3 times before the end of this week. Do not forget to upload pictures and hashtag #wargrun after each workout. 

For experienced runners: I challenge you to run 3 sessions + 50 push ups, 100 situps and 100 squats.

WHO WANTS TO JOIN? Let´s run! 

wargrun-week-4

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
8kommentarer
  • […] Vecka 4 […]

    ImActive.se - Ida Warg 2015-04-20 07:28:15 http://idawarg.wearecube.se/2015/04/20/wargrun-run-schedule-week-5/
    Svara
  • Jag är på ! Ska göra mitt bästa trots en skadad fot !

    Ellen Schutz 2015-04-13 16:22:16 http://www.eschutz.se
    Svara
  • Jag tycker det är lite svårt att veta hur jag ska förhålla mig till mängden mat just nu. Jag har via omläggning av träning och kost gått ner några kilon men känner nu att jag inte vill tappa mer i vikt. Jag äter så jag känner mig mätt och tränar mer styrka än kondition. Hur kan jag tänka för att jag inte ska gå ner mer, men inte heller gå upp igen de kilona jag nu jobbat bort (bortsett från om jag istället skulle börja gå upp i muskelvikt dock, för det är såklart en annan sak)?
    Tack för bra blogg!

    Anonym 2015-04-13 11:09:12
    Svara
    • Svar på Anonyms kommentar.

      Kanske bör lägga till att det gäller även innehåll, vad kroppen behöver på så sätt också? Och inte bara mängd som jag skrev ovan.

      Anonym 2015-04-13 11:11:12
      Svara
  • Jag är på! 🙂
    http://liisalindstrom.blogg.se/

    Liisa 2015-04-13 08:58:31 http://liisalindstrom.blogg.se/
    Svara
  • Ha en finfin dag:)

    Mikaela 2015-04-13 08:13:48
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Elin Johansson
Man
Niklas Berglind