Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

MIN HELG

ida-warg-söndag3ida-warg-söndag-6ida-warg-sönda-1ida-warg-söndagida-warg-söndag-7ida-warg-God söndag mina älsklingar! Hoppas ni haft en grym helg? Det har jag i alla fall! Igår hängde jag på gymmet med Alex, Vickan och Jocke. Blev ingen träning utan bara mest häng. Efter det var jag på möte och sedan middag på Vurma. Idag så har jag lunchat med en kompis och sedan varit ute och fotat lite och sedan en fika på Starbucks. Så himla trevlig söndag! Skippar träningen även idag för att ladda upp inför morgondagens löpträning. Jag ska ju nämligen träffa en löpcoach och vara med och löpträna i grupp. Nervööös! Haha ni får hålla tummarna för mig att jag fixar det! Någon som har löptränat i grupp innan? Är det kul? Svårt? Behöver jag vara nervös? Haha. Puss, I

//English: Good sunday my sweethearts! Hope you had a great weekend? Mine was perfect! Yesterday I was at the gym with Alex, Vickan and Jocke. I did not train, just chillin. After that I was at a meeting and then dinner at Vurma. Today I ha a lunch date and then shooting outside and after that I had a coffee at Starbucks So nice sunday! Skip training even today to save some more energy to tomorrows running session with a run coach. Im a bit nervous but it will be fun. Have a nice evening! Love, I

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
25kommentarer
  • Jag springer nästan bara i grupp! Roligaste som finns! Men ibland är det faktiskt ganska skönt att springa själv också och bara plugga in lurarna och köra. 🙂

    Emelie G 2015-04-13 10:09:21
    Svara
  • Maten ser fantastiskt god ut!

    JUNITJEJ 2015-04-13 06:35:48 http://www.junitjejen.se
    Svara
  • Det är ju så mycket roligare att träna i grupp. Lycka till idag.

    Hanna - Min väg till en starkare och bättre löpare 2015-04-13 05:32:20 http://hannafialotta.blogg.se
    Svara
  • Ahh älskade Vurma. Härliga bilder, som vanligt. Ha en trevlig avslutning på helgen och kör hårt i veckan som kommer. Kram från Schweiz.

    / Andrea
    http://rawness.se/blogg/fitfemme

    Andrea Grünenfelder 2015-04-12 22:39:46 http://rawness.se/blogg/fitfemme
    Svara
  • Jag började träna med Runacademy för några veckor sen, det är det bästa jag gjort! Att få lära sig rätt teknik och köra intervallträning i grupp är väldigt roligt och motiverande. Man utvecklas väldigt mycket och det är så roligt att känna att det går lättare och att man får bättre teknik och att man utvecklas lite mer varje vecka. Hoppas det går bra, lycka till! 🙂

    Emma 2015-04-12 22:00:10 http://nattstad.se/emmaohlssons
    Svara
  • Hej jag behöver stärka min bål, har du tips på riktigt bra övningar för just det? 🙂

    Amanda 2015-04-12 20:12:50
    Svara
    • Svar på Amandas kommentar.

      Du hittar massa bra övningar på min youtube. Kolla speciellt in videon som heter inner core och glöm inte prenumerera 🙂 http://youtube.com/idawarg

      idawarg 2015-04-12 20:13:33
      Svara
  • Hej Ida!
    På tal om något helt annat så har jag en fråga till dig. Jag försöker gå ner i vikt genom träning och minskat kolhydratintag. Inte att jag utesluter det utan bara minskar på intaget. Men när jag ska äta blir jag inte mätt på en sallad bestående av t.ex. en kycklingfilé och sallad. Jag vet inte riktigt hur man ska lägga upp det för jag blir aldrig riktigt mätt utan är småhungrig hela tiden vilket då leder till att man vill småäta och allt sådant. Kanske lite otydlig fråga men hur ska jag lägga upp en måltid för att bli mätt? Är t.ex. matvete ett bra alternativ istället för ris eller pasta? Eller hur ska man tänka? Tack för många bra tips och läsning. /Elin

    Elin 2015-04-12 20:12:27
    Svara
    • Svar på Elins kommentar.

      Hej,

      Kan verkligen tipsa om att fylla ut din sallad med bulgur det ger en bättre mättnadskänsla tycker jag och det räcker att ha på en näve över salladen.

      Matilda 2015-04-13 11:56:02
      Svara
    • Svar på Elins kommentar.

      Jag personligen tycker att man håller sig mätt längre om man lägger till mer protein och bra fett i måltiden. Häll olivolja eller kallpressad linfröolja på maten och lägg till lite mer kyckling, fisk, ägg mm i måltiden. Bra kolhydrater tycker jag är ris, rotfrukter, grönsaker, quinoa mm

      idawarg 2015-04-12 20:15:42
      Svara
  • Jag gör det med min friidrottsklubb!
    Inget att vara nervös för, då det är såå mycket roligare. Man peppar varandra och orkar ta i mer, tror du kommer älska det!

    Maja 2015-04-12 19:47:29
    Svara
  • Tjena och tack för en grym och läsvärd blogg! Jag har en fråga som jag grubblat på ett tag. Efter träning är jag aldrig hungrig, det kan gå flera timmar innan jag känner suget efter mat men jag tar alltid en frukt eller proteinbar direkt efter för återhämtningens skull, jag undrar nu hur långt efter återhämtningsmålet man ska äta riktig lunch/middag?
    Ha det bäst!

    Emelie 2015-04-12 19:26:33
    Svara
    • Svar på Emelies kommentar.

      Hej Emelie! Det brukar bli samma för mig. Eftersom du äter något direkt efter är det ingen fara om du väntar lite med middag men äter du inte så fösrök få i dig mat inom den närmsta timmen 🙂

      idawarg 2015-04-12 19:31:58
      Svara
  • Hej! Vart är träningstightsen i första bilden ifrån? Super snygga!! 🙂

    Ebba 2015-04-12 18:38:34
    Svara
  • Att löpträna i grupp låter ju jättespännande! Du får berätta hur det gick sedan 😉

    Martina 2015-04-12 18:29:34 http://matochodla.blogspot.se/
    Svara
    • Svar på Martinas kommentar.

      Ja det ska bli superkul! Självklart berättar jag efter eller ni kommer till och med få se det på film snart 🙂

      idawarg 2015-04-12 18:58:30
      Svara
  • Löpträna i grupp låter ju jättekul! Berätta sedan hur det gick 🙂

    Martina 2015-04-12 18:24:24 http://www.matochodla.blogspot.com
    Svara
  • Att springa i grupp är inget att vara nervös för, tvärtom så är det mycket roligare än att springa själv. Jag springer nästan bara i grupp, för jag tycker att man kan få ut mycket mer av passet. Du kan pressa dig själv genom att tävla med de andra i gruppen och det tar mycket längre tid innan du blir trött eftersom du fokuser på mycket annat. Om du går i en bra löpgrupp och har bra coach lär du dig även att få en bättre teknik, vilket gör det mycket lättare att springa. Det kan vara lite svårt i början att lära sig teknikerna och löpskolningsövningarna, men det gör så mycket nytta. Lycka till!

    Amanda 2015-04-12 18:20:41 http://www.runningfitness.blogg.se
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Elin Johansson
Man
Niklas Berglind