Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

ETT SISTA PASS INNAN HEMFÄRD

ida-warg-alexandra-bring-2ida-warg-alexandra-bring-1ida-warg-alexandra-bring

Tights – HERE // Shoes – HERE // Top – HERE

Haha tvillingarna Ida och Alex 🙂 Två blondisar med rosa tights! Igår var vi på gymmet en sista gång innan hemfärd och jag körde ett riktigt nice benpass. Mina små ben skakde när jag gick där från. Älskar det! (Hela passet hittar ni nedan). Vi har verkligen tränat på bra här i Miami och det har blivit hela 5 träningspass + vardagsmotion. Har även ätit bra och mycket så jag inte ska tappa vikt och jag känner mig faktiskt stark! Wohoo. Nu är det dags för hemfärd och vi kommer flyga hela natten och landa imorgon morgon. Ska bli skönt att komma hem till Sverige igen! Hörs när jag landat! Kramis, I

//English: Haha twins Ida and Alex 🙂 Two blondies with pink tights! Was at the gym yesterday for a last workout before going back to Sweden again. Did a leg workout and my legs where shanking after. Love it! (You can find the whole workout below). I´ve really been training good here in Miami , 5 workouts + a lot of walking. I´ve also been eating a lot so I dont loose weight which is good and Im feeling strong right now! Wohoo. Now its time to take the flight back to Sweden. It will be nice to go back home again. Love, I

10 front squats X 6

10/side bulgarian lunges X 3

8 leg press 140kg X 4

Dropset 15, 5, 5 leg extension X 3

10/side leg kick back X 3

10/side one leg hip lift X 3

10 back extensions with weight X 3

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Vart är Alex träningstop / sport bh ifrån?

    Sandra 2015-03-30 09:45:02
    Svara
  • Hej Ida! Jag undrar om du kör dessa övningarna med vikter och viken typ av vikter isåfall (skivstång/kettleball/hantlar osv). Du skrev inte ut det men det kanske är underförstått haha. Jag är en ny läsare så har inte riktigt koll! Tänker att du har killer legs som klara 140kg benpress så undrade om övningarna tog så hårt med bara kroppsvikt om man har den styrkan. Undrar mest för jag får inte riktigt de resultat jag vill ha av att bara köra kroppsviktsövningar så jag funderar på att börja inkludera lite gym. Nu blev det en lite lång och osammanhängande text, haha. Tacksam för svar! Kram 🙂

    Simone 2015-03-26 17:21:57 http://nouw.com/happyhealthy
    Svara
    • Svar på Simones kommentar.

      Nej det är inte alltid lätt att förstå mig. Denna gången gjorde jag med vikt men jag fattar inte de amerikanska viktmåtten så struntade i att skriva ut 🙂 Jag brukar variera med vikter, utan vikt, kettlebells, skivstång mm. Kommer visa övningarna i inlägg och videos framöver 🙂 För att öka i styrka och volym på kroppen så behövs oftast vikter 🙂

      idawarg 2015-03-26 20:20:46
      Svara
  • Ni är två väldigt inspirerande och fina människor! Tack för all pepp ni ger :)!
    Hur ser du på hormoner? (tillväxthormon i mjölkprodukter, preventivmedel, younameit).
    Jag vet att du undviker mjölkprodukter 🙂 Själv har jag blivit sjukligt intresserad av vad de små rackarna ställer till med i kroppen.
    Tack för en av de bästa bloggarna! Kram
    / http://filippovation.com

    filippa 2015-03-26 14:55:31 http://filippovation.com
    Svara
    • Svar på filippas kommentar.

      Tack fina du vad glad jag blir 🙂 <3 Jag försöker undvika dem så gott det går. Äter mejeri 1-2 gånger/v och äter inte prev.medel längre då det har gjort tillräckligt knas med mina hormoner hittills i mitt liv. Kommer heller aldrig mer stoppa i mig några igen. Kram Ida

      idawarg 2015-03-26 20:22:20
      Svara
  • Brukar du löpträna eller kör du annan konditionträning? 🙂

    Adina 2015-03-26 05:12:08
    Svara
    • Svar på Adinas kommentar.

      Nej jag brukar ej träna mycket kondition alls men nu på våren brukar jag träna upp kondisen med löpning för att göra astman lindrigare 🙂

      idawarg 2015-03-26 12:25:47
      Svara
  • Snygga ni är!!

    http://fitnessbymalin.blogg.se/

    Malin 2015-03-25 18:36:03 http://fitnessbymalin.blogg.se/
    Svara
  • Hej!

    Jag tränar måndag-fredag varje vecka och har gjort det till och från i lite mer än 1 års tid nu. Men det är bara på senaste tiden som jag börjat tänka på proteinpulver och sånt. Det har aldrig lockat mig då jag hört att det egentligen inte är så bra utan att det innehåller mer socker och sånt än protein. Men jag är lite intresserad av att börja med vassleprotein från one whey eller holistic. Men jag vill samtidigt inte låta kroppen bli beroende av det så att jag inte kan träna utan det sen. Jag vill lixom kunna använda det nu en period, men sen vill jag kunna sluta med det och få resultat på ett ”normalt/naturligt” sätt utan proteinpulvret, om du förstår vad jag menar? Jag vill även inte tappa muskler när jag slutar använda proteinpulvret, gör man det?

    Tacksam för svar! Förresten, tack för en riktigt grym blogg, älskar alla tips man får! 😉

    Felicia Englund 2015-03-25 18:33:43
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger