Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KOST- OCH TRÄNINGSDAGBOK // FOOD AND WORKOUT DIARY

IMG_1677.PNG

Jag blir så himla glad när jag får kommentarer från er här på bloggen. I min Mikzkanal så kan man ännu inte kommentera men varenda tumme upp ni ger mig där gör mig så glad 🙂 Sedan får jag ju lite kommentarer om Mikz-kanalen här på bloggen och denna fick jag igår…

”Ida!
ÄLSKAR verkligen dina mat/tränings dagboksinlägg på appen! Så uppskattat – hjälper mig på så många plan; inspo till nya matalternativ, att tillåta mig att njuta mer och framför allt att se mat som härlig näring till min härliga kropp och att inte se det som kalorier som ska brännas bort. Förut fick jag sådan ångest ex. när jag på vilodagar åt som vanligt eller oftast mer och var tvungen att kompensera det med mer träning eller mindre mat nästa dag eller hoppa vilodag. Idag njuter jag av min mat! Du sprider sådan fin kärlek här! Hoppas du fortsätter med inläggen. Massa massa kramar – xoxo Matilda”

Jag säger bara tack Matilda vad kul att höra! Jag började skriva matdagbok för att jag vill att ni ska se att jag inte alls äter så strikt som ni tror och att jag äter mycket… även de dagar jag inte tränar! Jag kommer fortsätta att posta mat och träningsdagbok varje dag och för er som vill se kan ladda ner och följa mig gratis i Mikz genom att klicka HÄR.

//English: You make me so happy with your nice comments here on my blog. You can’t comment in my Mikz channel yet but every thumb up you do there makes me so happy. I have started to write food and workout diary everyday in Mikz and it makes me so glad to hera that you like it and I will continue do it. If you want to follow me on Mikz you can do it HERE

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
9kommentarer
  • Hej Ida!

    Först och främst vill jag säga att jag älskar alla mat tips och recept du ger ut på din blogg! Jag är ett matfreak och äter hela tiden så jag uppskattar verkligen lite ny och hälsosam mat!
    Jag tränar 5-6 dagar i veckan och jag vet att musklerna måste vila så jag kör därför inte exempelvis axlar på måndagen och sedan igen på onsdagen. Men en sak jag vill träna så ofta som möjligt är mina ben, då jag är väldigt lång (180cm) och har väldig långa och smala ben så vill jag gärna få på lite muskler så dom inte ser ut som pinnar om du förstår vad jag menar? Hursomhelt, nu kör jag ett ben&rump pass måndag och fredag. Vilket mest inkluderar rumpa, framsida/baksida lår och knän. Sedan brukar jag köra ett kort pass på lördagar där jag bara fokuserar på vaderna. Men min fråga är då igentligen, hur ofta kan man köra ett benpass utan att trötta ut musklerna så ed hinner återhämta sig? Skulle vara väldigt tacksam för svar, då jag är väldigt noga med att min träning ska vara rätt så att säga! Kram Felicia

    Felicia Englund 2015-01-24 22:44:44
    Svara
  • Känner igen mig i varje ord! Så inspirerande och bra vägledning. Över allt handlar det om viktminskning men då jag själv har problem med att hålla vikten är din blogg ett stort stöd! Tusen tack!

    Emelie 2015-01-24 19:39:35
    Svara
  • Hej! Jag har precis beställt hem spirulina efter att ha läst så mycket bra om det men har nu läst att det kan vara farligt/giftig! Du verkar väldigt påläst så vad tror du om allt som skrivs? Kram!

    Cecilia 2015-01-24 19:11:55
    Svara
  • Håller med om att kost- och träningsdagboksinläggen är suveräna!! Precis det jag letat efter LÄNGE! Och att du har bilder på maten är ett stooort plus! Tack bästa Ida!! ❤️

    Caroline 2015-01-24 19:11:24 http://caroline.vimedbarn.se
    Svara
  • Hej Ida!
    Jag har under flera år nu älskat din blogg och tycker du har ett sånt sunt sett till träning och kost! Tack för det!! Jag ville bara fråga dig om du har bra tips på frukost/mellis som innehåller mycket järn? Jag har varit extremt trött de senaste månaderna och efter mycket om och men gick jag med på att gå till läkaren för att ta blodprov. Jag fick resultatet att jag hade extremt lågt järnvärde (jag hade 60 och som du säkert vet ska man ha över 120, minst). Så en riktig järnboost är vad jag behöver. Jag äter tabletter, men jag gillar det naturliga lite mer och vill kunna lägga till järn i min kost!
    Tack för en toppenblogg!
    Kram Jennifer!

    Jennifer 2015-01-24 18:52:16 http://glossfashion.com/jennifer/
    Svara
    • Svar på Jennifers kommentar.

      Hej Jennifer och tack snälla för din kommentar! Jag har också låg järnbrist och det är för att jag länge undvikt rött kött. Har också tagit tabletter men det gör att jag blir hård i magen så nu äter jag rött kött 1-2gånger i veckan + att jag försöker få i mig massa järn + 1-2 järntabletter i veckan och känner mig faktiskt piggare. Kram Ida

      idawarg 2015-01-25 19:48:29
      Svara
  • Jag får inte appen till att fungera. Vet inte varför… Hade varit intressant att läsa om dig där ocå eftersom jag gillar din blogg!!!

    Karolina Evald 2015-01-24 14:22:36
    Svara
    • Svar på Karolina Evalds kommentar.

      Den funkar inte om man inte har uppdaterat till senaste iso på sin telefon. Har du gjort det? 🙂 Kramis

      idawarg 2015-01-24 14:29:13
      Svara
      • Svar på idawargs kommentar.

        Okej, då är det av den enkla anledningen… Tyvärr är telefonen full… Jaja, det ska väl snart bli en ny och då kan jag kolla

        Karolina Evald 2015-01-24 16:17:28
        Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Petra Tungården
Home
34 kvadrat
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Vanja Wikström
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman