Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KARIÄRISTAPODDEN

Skärmavbild 2014-12-19 kl. 08.53.15

Innan jag åkte till Marocko blev jag inbjuden som gäst till Karriäristapodden med Josefin på Modette. Så himla kul att snacka lite och är ni sugna på att lyssna hittar ni ponden HÄR.

English: Before I went to Morocco I was invited as a guest in Career-podcast with Josefin from Modette. So nice to talk with her and if you want to listen you can do it here (The pod is in swedish).

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Vilket härligt citat

    Elin 2015-01-04 17:27:13 http://www.fluffmonster.blogg.se
    Svara
  • Jag vill så gärna åka till Marocko:) Jag har läst för ngt år sedan att du också vid 13 års åldern så ville du få större lår osv. Jag är en av dom. Jag har några frågor angående det:
    – Kan man fö bredare rumpa av squats? Inte fylligare utan bredare? Jag har ganska liten som en ”bebis” rumpa som är lite fyllig & den är rak men jag vill få den bredare!
    – När du var 13/14, började du träna styrkeövningar då? När du började träna isf VAD åt du före och efter?
    För jag gör 30 utfall, 15 squats för att få större lår. Tack för svar, puss 🙂 😀 du är sådan bra förebild! Fortsätt med det 😉

    Maja 2015-01-03 10:54:52
    Svara
    • Svar på Majas kommentar.

      Hej Maja! Jag har alltid haft och har fortfarande en smal och liten rumpa och det är svårt att träna den bredare men putigare går. Du är bara 13 och du kommer antaglige att få bredare höfter när du blir äldre så oroa dig inte för det. Du utvecklas fortfarande. Squats, utfall, höftlyft mm är toppenbra övningar för rumpan så fortsätt att köra dem. Jag tränade när jag var 13 och jag åt massa vanlig mat regelbundet. Se till att fylla på under hela dagen och ta med dig frukt, nötter, rawfood bars till träningen som du kan äta innan/under/efter passen om du blir hungrig och se till att alltid äta en bra måltid efter träningen. Stor kram på dig, Ida

      idawarg 2015-01-04 13:26:18
      Svara
      • Svar på idawargs kommentar.

        Tack för svaret! Jag tycker det är lättare att hålla sina måltider när det är skola då man har regelbundna tider osv men när det är lov så försöker jag äta frukost, lunch, mellanmål X2 och kvällsmat. Kan jag äta innan som banan och efter naturell yoghurt med nötter och banan? Nu på loven så tränar jag efter frukosten och när det är skola så tränar jag efter skolan då jag äter mellanmål. Jag ska försöka äta mer mat som jag är van vid. Jag tränar som sagt 2-3 ggr i veckan med dessa övningar. Tack för svar om du har tid och svara på detta. MIN FRÅGA ÄR: kan jag äta banan innan och efter naturell/vanilj yoghurt med nötter och skivade banan? Puss och kram 😀

        Anonym 2015-01-04 16:38:21
        Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Fanny Ekstrand
Home
Andrea Brodin
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger