Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

LUCKA 16 – PUSH UPS

Armhävningar kan man inte öva för mycket på! Idag utmanar jag er att köra 10 armhävningar från tårna X 5. Kolla på filmen ovan för att se teknik 🙂

English: You can’t do to many push ups! Today I challenge you to do 10 push-ups from your toes X 5. Look at the video above for right technique.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hej Ida! Har en fråga, får se om du förstår mig! Jag brukar köra lägre vikter och många repitioner, alltså för att få uthålliga muskler. Då blir dom väl även långdragna om jag har tänker rätt? Iallafall, då tänker jag på rumpan, vill ju inte att den ska vara långdragen liksom. Så kan man köra lägre vikter och många repitioner eller ska man satsa på högre vikter och några repitioner istället? Tänker främst på knäböj och utfall. Tack för en grym blogg!

    Jessica 2014-12-16 15:48:24
    Svara
  • Hej! Jag har blivit ett väldigt stort fan av mörk choklad av alla dess sorter, gillar 70% choklad med smak lika mycket som jag gillar att äta 90% choklad rakt upp och ner. Jag undrar dock vad som är bäst att äta eller om det är så liten skillnad att det inte spelar särskilt stor roll?

    Kram!

    Elsa 2014-12-16 15:28:33
    Svara
    • Svar på Elsas kommentar.

      I agree! Älskar mörk choklad och har allt från 70-100% i kylskåpet. JU mer kakao desto nyttigare men det är så lite skillnad så kör på den du gillar bäst 🙂 Kramis

      idawarg 2014-12-16 17:24:40
      Svara
  • Hej Ida! Älskar din blogg samt dina utmaningar och alla tips! 😀
    Har en fråga,
    Yosa havremål har kommit med en ny produkt som de kallar ”sport”. Skulle denna vara ett bra alternativ till kvarg, om man är allergisk mot mjölkprotein?

    RAVINTOSISÄLTÖ KESKIMÄÄRIN/100G (SV)
    Energi 305 kJ/73 kcal
    Protein 5,0 g
    Kolhydrater 7,4 g
    varav sockerarter 4,4 g
    Laktos 0 g
    Fett 2,5 g
    varav mättade fettsyror 0,01 g
    Kostfiber 0,36 g
    Kalcium 115 mg

    Mimmi 2014-12-16 13:23:28
    Svara
    • Svar på Mimmis kommentar.

      Hej Mimmi! Tack snälla vad glad jag blir! Det skulle absolut kunna vara ett substitut till kvarg 🙂 Kramis

      idawarg 2014-12-16 17:23:33
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger