Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SÅ FÅR DU MAGRUTOR – TRÄNINGSPROGRAM

Dags att fira att det är fredag och snart helg med en ny färsk video med ett grymt magpass. Kör hårt i helgen nu och glöm inte gå in HÄR och prenumerera på min youtube-kanal. Mer träningspass är på G upp!

English: Time to celebrate this friday with a new wonderful ab workout video. Don’t forget to subscribe on my youtube-channel HERE. New workouts coming up soon!

 

youtube

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
11kommentarer
  • Hej Ida! Tycker din blogg är väldigt inspirerande 🙂
    Jag har en fråga kring magmuskler..jag är en tjej på 14 år som tränar på gym 3-4 ggr i veckan då jag alltid kör kondition men också styrka (armar och axlar på tisdag,ben och rumpa på torsdag, mage och rygg på söndag). Men om jag vill ha magmuskler, måste jag träna magen varje dag eller räcker det med 1 gång i veckan för att bygga upp muskler på 6 månader?

    Moa 2015-01-18 19:04:37
    Svara
  • wow vilket pass! Perfekt fredagsfys, fortsätt gärna med såna här klipp det är superbra 🙂

    sanna 2014-11-07 16:42:36
    Svara
    • Svar på sannas kommentar.

      Ja det är grymt 🙂 Fler pass är på väg så glöm inte prenumerera på min kanal 🙂 Kramis

      idawarg 2014-11-08 10:39:44
      Svara
  • Grymt bra video 😀 ska definitivt köra denna hemma när jag inte vill åka hela vägen till gymmet eller under rasten på jobbet 🙂

    POOS 2014-11-07 11:17:35 http://www.fames.se/poos
    Svara
    • Svar på POOSs kommentar.

      Tack finis! Ja det är så smidigt att kunna träna hemma. Hoppas du gillar passet 🙂 Kramis

      idawarg 2014-11-08 10:39:08
      Svara
  • Älskar din blogg! Använder alltid dina videos på gymmet! 😀

    Maria 2014-11-07 10:24:54
    Svara
  • Tack för en otroligt inspirerande blogg!
    Jag har en fråga angående träning. Hur ska man träna för att få mer definerande muskler?
    Ska man köra med en tyngd så man kan göra många reps eller ska man köra med en tung vikt och göra färre reps? JÄTTE tacksam för svar!
    Kram Felicia

    Felicia 2014-11-07 10:12:45
    Svara
    • Svar på Felicias kommentar.

      Hej Felicia! Att variera är alltid bäst. Jag skulle säga styrketräning av alla slag + en hälsosam kost då kosten kommer vara a-o. Kram Ida

      idawarg 2014-11-08 10:38:11
      Svara
  • Älskar din blogg Ida, du är sån inspiration:)

    clara 2014-11-07 10:02:48 http://nattstad.se/claratime
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Foodjunkie
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
34 kvadrat
Mode
Emma Danielsson
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind