Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

CROSSFIT- OCH YOGALÖRDAG

crossfit6crossfit9crossfit7

God morgon mina vänner! Ingen sovmorgon idag för jag ska iväg på öppet hus hos mina vänner på Vici Athletics och köra crossfit och sedan yoga. Wohooo vad trevligt! För er som bor i Stockholm måste gå och träna på Vici någon dag. Så vackra lokaler, så grymma coacher och de har även en fantastisk Raw-food restaurang. Man blir helt enkelt bara inspirerad av att vara där! Har ni inget annat för er idag så kom och joina crossfit 10.30 och/eller yoga 14.00 🙂

English: Good morning my friends! No time to sleep today, because I´m going to Vici Athletics for some crossfit and yoga. Wohooo what a good saturday! For those of you who live in Stockholm, you just have to visit Vici Athletic. They have so beautiful facilities, good coaches and a fantastic Raw-food restaurant. You just get so inspired! 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Kan du ge tips på konditionstränande aktivitet över 140bom gärna upp till 170-190bpm. Utan redskap, själv har jag gjort lite löp, box, intervall löp, spinn,

    L 2014-09-27 12:28:37
    Svara
    • Svar på Ls kommentar.

      Oj du kan köra rodd, löpning, cykel, boxning, cirkelträning mm. Bara att användafantasin 🙂

      idawarg 2014-09-27 18:14:01
      Svara
  • Hej Ida!
    Jag tänkte höra om du har några tips om träningsvärk. Jag styrketränar 3-4 gånger i veckan och lägger in lite konditionsträning därimellan. Problemet är att varje gång då jag kört ben på gymmet får jag extrem träningsvärk och kan knappt gå, definitivt inte springa och absolut inte köra ben igen på flera dagar. När jag kör exempelvis armar eller rygg är det inte alls så men just benen får jag jätteont i. Ändå kör jag inte speciellt tungt eftersom jag fortfarande försöker jobba upp tekniken. Men det här gör att jag inte känner mig motiverad att träna ben eftersom jag vet att jag inte kommer kunna gå eller springa nå nämnvärt på minst 3-4 dagar efteråt. Jag vill helst träna ben en gång i veckan som jag gör med alla andra muskelgrupper men då kan jag nästan aldrig springa eller spinna. Har du några tips eller något som kan hjälpa till att lindra värken?

    Tack för en bra blogg också! Kram!

    Erika 2014-09-27 12:25:27
    Svara
    • Svar på Erikas kommentar.

      Yes, testa att ta magnesiumtillskott –> http://www.vitamera.se/ref/idawarg/holistic-magnesium-121.html och även magnesiumspray –> http://www.vitamera.se/magnesiumspray-236.html . Många använder det mot träningsvärk då det har en avslappnande effekt 🙂
      Kramis

      idawarg 2014-09-27 18:12:55
      Svara
  • Testade att mjölkskumma Oatlys ”mjölk” i nespressos skummare. Vart ju helt sjukt bra! Testa om du inte redan gjort det 🙂

    Dez 2014-09-27 10:45:16
    Svara
    • Svar på Dezs kommentar.

      Wohoo jag har bara testat deras barista mjölk som snart kommer lanseras. SÅÅÅ god! Men aldrig testat vanlig havremjölk, men ska göra 🙂

      idawarg 2014-09-27 18:10:48
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger