Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

DENNA VECKAS #WARGPOWER

deltagare veckans utmaningIMG_7989.JPGIMG_7990.JPGIMG_7992.JPGIMG_7991.JPG

http://nattstad.se/schouhan

http://elinhealth.shapemeup.se/

https://www.facebook.com/PTsof?fref=ts

http://www.pepplollo.blogg.se/

http://idaochidrotten.devote.se/

http://jjennaa.blogg.se/

http://healthbyellenforsberg.blogspot.se/

http://www.nattstad.se/healthywithlisa

http://hundredkitchenstories.blogg.se/

http://nattstad.se/andreatherese

http://www.superhealthy.blogg.se/

Woop woop! En vecka med gummibandsträning har gått och ni har varit så aktiva i hashtagen #wargpower vilket jag tycker är så kul! Massa härliga matbilder denna veckan så jag blev både hungrig och sugen när jag kollade igenom 😀 Haha. Grymt jobbat denna veckan alla och imorgon kl 7.00 kommer en ny härlig utmaning upp så missa inte!

Vill ni följa någon ovan så hittar ni dem i hashtagen #wargpower på instagram. 

English: Woop Woop! A week with rubber band workout has gone and tomorrow 7.00 I will post a new wonderful challenge here on my blog and I´ll hope you´re all in?! Above you can see all that participated in this weeks challenge and if you want to follow anyone you´ll find them in our hashtag #wargpower on instagram. 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
7kommentarer
  • vad kul att du har med flera av mina bilder även denna veckan! Skulle vara kul om du ville länka min blogg/insta med i och med att de andra länkas 🙂 ”svagblirstark”. Du är grym Ida! 🙂

    Ida 2014-09-07 19:43:59
    Svara
  • Går det att sänka fettprocenten på kroppen utan att man går ner i vikt? Vill sänka fettprocenten på kroppen men har inget behov av att gå ner i vikt!
    Sen undrar jag hur man ska äta när man tränar för att inte gå ner i vikt 🙂
    Kram på dig och din blogg är bäst!!

    Anonym 2014-09-07 10:54:45
    Svara
    • Svar på Anonyms kommentar.

      Tack snälla fina du! Det går absolut men jag kan omöjligt säga hur just du ska äta för att nå dit eftersom jag måste veta mer om just dig. Skulle råda dig att ta hjälp av en duktig PT/kostrådgivare som kan lägga upp ett specialdesignat kostschema till dig. Lycka till Kram Ida

      idawarg 2014-09-07 17:15:29
      Svara
  • Hej ! Jo, det är nämligen så att jag ofta får ont i ländryggen när jag gör tyngre squats… Är lite orolig då jag tidigare i livet (vid 12års åldern, idag är jag 17) hade diskbråck. Vad kan jag göra för att undvika att få ont i ryggen? Kram Desirée

    Desirée 2014-09-07 10:48:50
    Svara
    • Svar på Desirées kommentar.

      Okej jag förstår. Är diskbråcket bra nu. Jag skulle verkligen råda dig att ta det lugnt med alla övningar som gör pnt och ta kontakt med en sjukgymnast som kan kolla på dig och säga vilka övningar du får och inte får göra. Du ska inte få ont i ländryggen av squats. Kramis

      idawarg 2014-09-07 17:13:24
      Svara
  • Åh så himla mycket härlig inspiration! Jag får allt ta och kolla in den tagen 😉

    Lisa's healthspo 2014-09-07 10:00:18 http://healthspo.shapemeup.se
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Petra Tungården
Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Elin Johansson
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Emma Danielsson
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Hälsa
Fannie Redman