Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

EN CIRKELTRÄNING FÖR AXLAR OCH MAGE

20140730-205920-75560797.jpg20140730-205923-75563461.jpg20140730-205922-75562164.jpg

Blev en aning galna efter träningen igår 🙂 // Crazy girls 🙂

Igår var jag och tränade med Annica. Var väldigt länge sedan jag träffade denna härliga brud så det var riktigt kul! Vi körde en cirkel för axlar och mage med 7 olika övningar och 4 varv. Det var både tungt och pulshöjande och en riktig genomkörare. Det brände i mina axlar när vi var klara!

Yesterday I met Annica for a shoulder and ab-workout. We did a circuit of 7 exercises and 4 rounds. It was heavy and pulse-pounding and my shoulders were burning!

Vårt pass // Our workout: 15 Military press, 15 crunches pilates ball, 15 side lifts dumbbell, 10 butt lift, 10 shoulder press kettle bell, 20 walking plank, 200 jump rope X 4

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Hej Ida!
    Jag har ganska stora höfter och skulle gärna vilja träna benpass så att man blir tait men inte får större muskler. Vet att du har sagt innan att man ska köra med lägre vikter och fler repitioner så
    hade blivit väldigt glad om du kunde skriva eller göra en video på ett sånt pass 🙂
    Kram Elvira

    Elvira 2014-07-31 20:16:08
    Svara
  • Hej Ida!
    Har du ett bra recept på glutenfria knäckebröd? 😀

    Jeanette 2014-07-31 13:37:49
    Svara
  • Hej Ida,

    jag vill börja med att jag inte fyllt i min rätta mail (såklart, de ser du ju ) anledningen till det är för att jag inte vet om det kommer att visas allmänt då folk går in och kollar dina kommentarer. Vill vara privat & jag hoppas att det är Ok.

    Nu till min fråga…
    Jag är 26 år och har tidigare varit väldigt aktiv, tränade 6-7 dar i veckan, 1-2h /dag. När jag la av med träningen så blev min kropp känsligare, dvs jag får lätt ont i ryggen, benen, axlarna osv..
    Jag fick även göra en undersökning då läkaren konstaterade att blodet från vaderna inte pumpas upp ordentligt (för att bloden ska kunna cirkulera som vanligt) Detta gör att mina vader/ben lätt svullnar upp.
    Mitt arbete är sittandes men jag försöker att röra på mig då och då.

    Vilka övningar kan jag göra för att få benen att bli ”normala” igen? Vad kan jag göra för att slippa svullnaden? Du får gärna komma med någon/några övning/ar som dödar all fett från vaderna 🙂 vill ha en smalare form på Hela benen

    Nella 2014-07-31 10:47:56
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Elin Johansson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sanne Alexandra
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Marcus Schuterman
Man
Viktor Frisk