Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

#MYCALVINS

20140706-232204-84124329.jpg

CALVIN KLEIN SOFT-BRA  HERE.

Jag är helt kär i min Calvin Klein topp! GALET snygg och GALET skön lika så trosorna! Har 2st och den ena använder jag när jag tränar Pole Dance och den andra när jag sover. SÅ mjuk och skön! LOVE!

I´m totally in love with my Calvin Klein bra. I have 2 of them and I use one when I train Pole Dance and the other when I sleep. So comfortable and soft. LOVE IT!

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Hej Ida, jag tänkte bara fråga vilken storlek du har på din Calvin-topp, jag är en tjej som oftast klär mig i sportiga kläder till vardags, och Calvin-toppen är ju perfekt! 😀 DU ÄR EN GRYM FÖREBILD!

    Matilda 2014-10-16 11:41:21
    Svara
  • Hej Ida! 🙂 Jag har en fråga om att äta efter träningen. Jag vet jätte bra vad och när jag ska äta för att ha tillräckligt med energi för ett ordentligt pass men efteråt så blir jag osäker. Fast jag har ätit ett ordentligt mål efter träningen med nyttiga ingredienser (t.ex inga snabba kolhydrater eller socker) så kan jag efter en stund känna mej svag (ont i huvudet o lite illamående). Eftersom jag skulle vilja gå ner i vikt eller åtminstone hållas som jag är så känns det som att jag borde undvika att sedan efter mitt ordentliga mål fortsätta äta längs med kvällen men det är det ända sättet att hålla illamåendet borta om jag tränat hårt den dagen. Är detta normalt och har du något tips till vad jag skulle kunna göra? Kram!!

    Ida 2014-07-07 18:55:59
    Svara
    • Svar på Idas kommentar.

      Hej Ida och tack för din kommentar! Det är svårt att säga då jag inte vet exakt vad du äter. Att ditt illamående skulle bero på nyttig mat har jag svårt att tro. Dricker du tillräckligt med vatten och får du i dig tillräckligt med energi tycker jag du ska kolla på. Även om du kanske äter något som din kropp inte tål? Kram Ida

      idawarg 2014-07-08 15:46:57
      Svara
  • Hej!
    Hur förhåller du dig till proteinbarer, bra? Dåligt?
    Tex Maxim eller gainomax

    Hanna 2014-07-07 18:53:59
    Svara
  • Hej!
    Vilken toppenblogg du har! Rekommenderar du någon/några workouts för nybörjare? Gärna för att bygga muskler då en muskulös kropp bränner mer fett än en som inte är det. Slanka muskler, inte några biffiga haha
    Tack på förhand!
    Mvh, Rebecka

    Rebecka 2014-07-07 18:45:05
    Svara
    • Svar på Rebeckas kommentar.

      Hej Rebecka och kul att du hittat hit 🙂 Jag har massa olika styrks workouts med lätta vikter och egen kroppsvikt på min youtubekanal http://youtube.com/idasfitness som du kan köra. Fler kommer upp så glöm ej att prenumerera på min kanal 🙂 KRamis

      idawarg 2014-07-08 15:44:55
      Svara
  • Vad snyggt! 😉
    Jag har en fråga som inte har någonting med din bild att göra.. Eller på sätt och vis har det lite det. Du har ju en jättesnygg mage.. Och jag tycker också att jag har det, i alla fall på morgonen. Sen så fort jag äter någonting så blir den större. Sen så blir den större och större under hela dagen, ju mer jag äter desto större blir den.. Den blir inte jätte stor ( det var värre förut, då såg jag gravid ut men det har gått över) men den blir tillräckligt stor för att jag ska känna mig obekväm och i slutet av dagen så går jag och håller in magen så att det inte ska synas.. Jag tycker inte att det är roligt att äta längre då jag vet att magen blir större.. 🙁 Och det skapar problem eftersom att jag tränar och måste äta mycket.. Jag har gått ner i fettprocent och har inte alls mycket fett på magen. Så min väldigt utdragna fråga är, blir din mage större när du äter? Putar den ut väldigt mycket vid naveln? Jag vet inte ifall det är normalt, eller hurycket större magen bör bli.. Men jag börjar bli desperat och vet inte vart jag ska vända mig.. Och jag har tagit blodprov och är varken gluten eller laktos, och jag äter nyttig mat.. Snälla Ida svara på det här.. Jag tycker att detta är sjukt jobbigt och vet inte vad jag ska göra..
    Mycket kärlek // Josefin <3<3

    Josefin 2014-07-07 15:13:53
    Svara
  • snyggt! Har nyss insett tjusningen med sporttoppar, så skönt! 🙂

    isa 2014-07-07 14:43:51 http://www.isabyl.blogg.se
    Svara
  • Jag körde förra veckans utmaning förut som var för rumpan men jag nådde inte rumpan så mycket utan Fixk snarare ont i svankryggen, fast jag vet att jag gjorde rätt! Eller ska ryggen kännas också…? Så frustrerande när man inte når den rätta muskeln!!

    Caroline 2014-07-07 12:05:59
    Svara
    • Svar på Carolines kommentar.

      hej Caroline! Jag vet och det är så frustrerande. Jg själv har svårt att hitta kontakt i rumpan vid squats och tycker front squats funkar bättre. Sedan så tycker jag också då ska testa att ha gummiband över knäna så du aktivt pressar ut dem i squatsen vilket aktiverar rumpan. Ländryggen ska inte göra ont. Viktigt att ryggen är rak hela vägen ner. Låter som om du kanske är stel i baksida lår eller höftböjare så du inte kan utföra squatsen rätt? Kolla med din sjukgymnast och be denne hjälpa dig med teknikan. Kramis

      idawarg 2014-07-07 14:11:01
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Ida Warg
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger