Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VIDEO FRÅN MINA TRÄNINGSEVENT

Det är torsdag vilket betyder ny videouppladdning på min youtubekanal. Wohoo. Prenumererar ni inte på den redan så in och gör det HÄR så missar ni inga nya uppladdningar. Varje söndag och torsdag släpps nya videos.

Här kommer en snygg film från mina event jag hade 24-25 maj i Stockholm som är producerad av Lucid Productions. Det är de grymma killarna som är med mig här nere i Portugal och filmar. Visst är videon snygg? 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Åh det ser fantastiskt ut! Kommer du att ha fler liknande event i framtiden? Hoppashoppas, hade nämligen ingen möjlighet att vara med på detta!

    olivia 2014-06-25 14:33:25
    Svara
  • Hej Ida! Vill bara säga att du är en underbar människa och inspirationskälla! Kram!

    sandra 2014-06-07 10:01:00
    Svara
  • Hej! Jag försöker gå upp i vikt, eftersom jag är lite underviktig. Mår bättre än någonsin genom att äta en lite Paleo-lik kost, med mycket fett och protein, och kolhydrater främst i form av grönsaker och frukt, en gång per dag blir det ris/potatis. Äter inget gluten (är glutenintolerant) men nog en liten mängd mjölkprodukter, men då av de helfeta varianterna, och främst syrade produkter som min mage tål bättre.Problemet är att det ändå, trots att jag sällan mår dåligt och har ont i magen, är SUPERSVÅRT att gå upp i vikt! JAg jobbar som servitris, vilket kan göra det svårare förstås. Tidigare löpte jag mycket, men på grund av jobbet har jag bytt ut det främst till korta spurter, muskelträning och yoga 3-4 gånger i veckan.

    En vanlig dag äter jag ungefär såhär:

    -Frukost: banan, en tallrik fullfet (10%) yoghurt med nötter och frön, stekt ägg
    – Lunch: Sallad med olika marinerad grönsaker (i olivolja) en bit lax/kyckling och frön på det
    -Middag: ex. en portion ris/potatis och någon form av kött o fett (typ kyckling med kokosmjöl eller creme fraiche/chiliconcarne med guacemåle)
    -Kvällsmål: oftast nån frukt, några skedar nötsmör och ett par ägg. Ibland ännu en macka på bovetebröd.

    däremellan stoppar jag oftast i mig några nävar nötter, avocado o choklad då och då. Bjuds det på glass och chokladkaka någon gång i veckan tackar jag inte nej till en bit (läs oftast två eller tre, man måste ju njuta då man har tillfälle, gillar inte att baka själv) 🙂

    Har du några tips? Som sagt, jag mår toppen och trivs, men är rädd för att det sliter på kroppen på sikt att vara underviktig, speciellt som kvinna och med ett slitsamt jobb.

    Äter mig proppmätt vid varje målitd, och går aldrig hungrig. Vad sjutton ska jag göra?????

    emmie 2014-06-06 08:39:00
    Svara
    • Svar på emmies kommentar.

      Hej Emmie! Det låter som du håller en sund kosthållning. Vem säger att du är underviktig? Är det när du mätt BMI? Har du några biverkningar av att vara smal? Om inte så behöver du ine oroa dig. Äter du dig mätt och äter bra mat så ska det inte vara någon fara. Du har antagligen bra ämnesomsättning. Kramis

      idawarg 2014-06-06 10:09:00
      Svara
  • Ser härligt ut! 😀

    Erica Kullberg 2014-06-05 23:20:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger