Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KICKSTART – AVSNITT 9

Nu är ett nytt avsnitt av Kickstart ute och det är riktigt roligt faktiskt. Älskar lilla gubben som svingar sig i utegymmet! haha så härligt! // A new episode of Kickstart is out. (English subtitles)

.

Ni kan även denna veckan hänga på och köra samma workout som tjejerna och de här övningarna är GRYMMA för att hitta rumpan. Passet består av 3 superset då man kör 2 övningar i rad utan vila X 3// Here is the same workout that the girls did. It´s 2 supersets wich means 3 exercises in a row without rest X 3

Superset 1:

– (12 bulgarian lunges + 20 st squats with sumokick) X 3

Superset 2:

–  (20 lunges + 10/leg one leg jump on a bench) X 3

Superset 3:

– (Jumps with 3 squats (one straight/one right/one left) + 20 hip lifts) X 3

.

Ni kan se alla övningarna på videon nedan. // You can see all the exercises on the video below.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
13kommentarer
  • Hej Ida!! Kan du snälla lägga upp receptet på Saras kycklingburgare som ni åt i Kickstart? Älskar din blogg!!:)

    Sofia 2014-05-16 14:24:18
    Svara
  • nice! ska kika på det efter dagens löprunda 😀

    Adele 2014-05-15 07:42:18 http://www.adele.forme.se
    Svara
  • Gud så jobbigt det ser ut att vara! Det passet får jag ta och testa, ju svettigare desto bättre! Hej och Hå!

    Adina 2014-05-15 00:44:04 http://adinakristina.wordpress.com/
    Svara
    • Svar på Adinas kommentar.

      haha ja det är faktiskt riktigt jobbigt. Tycker lute synd om tjejerna då de ibland ser helt döda ut fast att passet inte ser så jobbigt ut. Men det är för att de klippt bort så mycket av passen. Körde alltid 40-60min med dem ocgh de visar bara 2 min. Haha 🙂 Så om man väl testar passen så märker man hur jobbigt det är. De här övningarna är verkligen grymma så testa dem 🙂

      idawarg 2014-05-15 09:43:48
      Svara
  • Bra peppande program, och blogg såklart! Jag tycker bara det är så synd att man idag inte alltid fokuserar på alla olika personligheter, nu pratar jag inte alls om dig personligen utan om samhället och media. Vi glömmer att det finns andra än dom som vill bli t.ex. starka eller öka i vikt! Jag har precis tagit upp detta i min lilla blogg.. http://nicolinaaxelsson.wordpress.com/ om du skulle vilja läsa och kanske ge synpunkter?
    Ha det bäst, Nicolina

    Nicolina 2014-05-14 23:48:45 http://nicolinaaxelsson.wordpress.com/
    Svara
    • Svar på Nicolinas kommentar.

      hej och tack snälla! Absolut och det försöker jag ta upp mer här i bloggen. jag skriver och svarar på det mina läsare frågar om och tyvärr ligger där stört fokus på viktnedgång.

      idawarg 2014-05-15 09:48:25
      Svara
  • Skulle du kunna lägga ut stretchövningar för hela kroppen? Kramis <3

    Rebecca 2014-05-14 21:13:15
    Svara
    • Svar på Rebeccas kommentar.

      Det finns redan på min youtubekanal http://youtube.com/idasfitness
      Kolla in de stretchvideosarna och prenumerera på min kanal då fler videos är på G 🙂

      idawarg 2014-05-14 22:30:43
      Svara
  • Hej Ida
    Hur ser en bra träningsvecka ut? behöver inte vara så om du tränar idagsläget, utan bara hur du tycker att en bra träningsvecka bör se ut? hur många pass? hur bör man fördela kondition och styrka under veckan, hur långa pass?
    hoppas på ett svar 🙂

    M 2014-05-14 20:29:53
    Svara
    • Svar på Ms kommentar.

      Oj helt omöjligt för mig att svara på utan att veta mål. Men i alla fall ca 3 träningpass + vardagsmotion 🙂

      idawarg 2014-05-14 22:31:32
      Svara
  • Vore kul om du skulle kunna beskriva mer hur dina dagar ser ut, vad och när du äter och tränar! Du är så duktig på det du gör!

    Jag själv har ett litet problem.. Äter frukost vid 7, lunch vid 14 och hos mig (bor hos föräldrar) serveras middag runt 17. Och jag tränar ca 18. Jag tycker det är jobbigt att träna med middag i magen och skulle behöva bara något litet mellanmål innan istället för efter träningen. Mamma säger däremot att det inte är bra att äta middag klockan 20-21 när jag kommer hem. Samtidigt vill jag kunna äta middag med min familj, men vill ändå kunna gå på passen som vid den tiden. Vad är din syn på saken?
    Kram

    Lovisa 2014-05-14 19:45:04
    Svara
  • Du är så grym Ida!!! Och jag älskar verkligen Kickstart, perfekt att ha något att se fram emot såhär i mitten av veckan. Dagens program inspirerade mig till mitt gympass med fokus på ben och rumpa, vilket gick superbra 🙂 Åter igen, tack Ida för hur grym du är!

    Lisa 2014-05-14 18:38:54
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Träningsglädje
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger