Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VIDEO FRÅN SENASTE POLE TRÄNINGEN

Idag är det dags för ännu mer Pole träning på StudioDQ. Shohoo vad jag längtar! Var på studion och körde egen träning i fredags och filmade lite. Inget seriöst utan bara lite lek och det kommer här…

English: Today it´s time for Pole Dance workout at StudioDQ. Here is a video from my last Pole TRAINING.

.

[youtube id=”hMS4zqy9fdY&list=UUZJr-W6Z40wfVnritqnp9kQ”]

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Vad heter den låten som du brukar använda i dina videos som går typ: ”we own the night…”? 🙂

    Fanny 2014-05-13 21:13:16
    Svara
  • Hej!
    Har du några tips vad som är ”lätt” att äta till frukost? Har haft problem sedan några år tillbaka att äta frukost. Direkt jag börjar tugga på en smörgås på morgonen, eller tar en grötsked blir jag illamående och ”mätt” direkt. Har du några tips på hur jag ska bära mig åt, eller om du redan har skrivit det på bloggen? =) Tänkte försöka ta tag i min kost och börja äta lite nyttigare och få in frukost och mellisar. Förövrigt har du en riktigt inspirerande blogg! =)

    Johanna Olsén 2014-05-13 15:47:44 http://nattstad.se/johsen
    Svara
  • Fasen vad duktig du är!! Blir så otroligt inspirerad utav dig!! 🙂

    Kram!

    Bina 2014-05-13 07:16:35
    Svara
  • Hej ida!
    Jag har länge märkt att jag fått ont i ryggen när jag tränar, och häromdagen märkte jag att jag tar i med min rygg istället för magen, skulle inte du kunna tipsa i några bra övningar för att bygga upp magmusklerna så jag slipper få ont i ryggen?
    Kram!

    Ellen 2014-05-12 21:58:40
    Svara
    • Svar på Ellens kommentar.

      Absolut och du hittar grymma övningarpå min youtubekanal http://youtube.com/idasfitness

      Kolla efetr filmen Inner Core och glöm inte prenumerera så du inte missar nya klipp 🙂 Kramis

      idawarg 2014-05-13 10:44:30
      Svara
  • Hej Ida! jag undrar vad som är bra mellis innan och efter träning som håller lång mättnadskänsla? Jag är lite känslig för nötter då min mage blir känslig av det, särskilt i stressiga perioder så det blir svårt för mig att ta det.
    Sedan undrar jag även om vad du tycker om fiberprodukter? det må ju ge lång mättnadskänsla men samtidigt så har jag märkt att jag får en s.k. ”fibermage” och bör därför vara försiktig med det. Samtidigt vill jag mest äta det då det anses lite mer nyttigare. Vad har du för åsikt kring detta?

    Caroline 2014-05-12 20:15:02
    Svara
    • Svar på Carolines kommentar.

      Hej och tack för din kommentar! Min mage har också svårt att bryta ner just nötter och för mycket fibrer. För min funkar frukt och tex. ägg bra som mellis. Eller en myt favoritmål innan träning som är smoothie med risprotein (Du hittar det hät http://idawarg.vitamera.com)

      idawarg 2014-05-12 21:50:20
      Svara
  • Grym är du!!

    Medina 2014-05-12 19:49:44 http://medinas.blogg.se
    Svara
  • Hej Ida!
    jag har skickat mail till din ”idawarg@gmail.com”, stämmer den? Mvh

    Natasha Anderlund 2014-05-12 18:35:02
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Emma Danielsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand