Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VECKANS UTFALL

DELTAGARE VECKANS UTMANINGicaniwillblogg.se/angelika

paulinasuonvieri.blogg.se

Ynnifer.blogg.se

http://www.ekohealth.blogg.se

http://lillalu.blogg.se

http://www.nattstad.se/spencer

http://jeannetteshalsoliga.se/blogg/

http://elinth.myshowroom.se

http://strongkicks.shapemeup.se/

http://www.nattstad.se/kvicks

http://josefinnorlen.blogg.se

http://johannaam.blogg.se

http://www.nattstad.se/wictoria

http://matildajensen.blogspot.se

http://www.nattstad.se/biiina

http://henrikssonelsa.blogg.se

http://aepplepaj.blogg.se

http://helenasoderlund.blogspot.se

http://nnnnicolee.blogg.se

http://byannam.se

http://wewellness.spotlife.se

http://annahagelin.devote.se

http://www.nattstad.se/JasmineB

http://lojsans.se

 http://tildepennhage.devote.se 

20140503-232154.jpg20140503-232205.jpg20140503-232216.jpg

Jag säger bara UNDERBART! Tänk så många utfall vi har gjort tillsammans denna veckan? Hur mår era ben och rumpor? Själv har jag så ont i rumpan så jag vet inte hur jag ska ta mig till gymmet för att möta min vän nu? Haha. Körde nämligen ett riktigt härligt benpass igårkväll och det känns minst sagt idag. SÅ GÖTT!

Imorgon kommer en ny härlig utmaning som faktisk ni har önskat. Kl 7.00 imorgon kommer den upp och jag räknar med att ni är på!? 😉

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Hej Ida! Jag har nu blivit ett stort fan av dig sen att jag började titta på kickstart 🙂 du inspirerar mig i min träning. Jag är nybörjare inom detta med träning men har faktiskt klarat att gymma 3-4ggr/veckan samt lite promenader nu i 7 veckors tid och jag gillar att träna mer och mer. Min träning är för att gå ner i vikt då jag är ganska så stor, men har nu också blivit en glädje för mig även om det är tufft ibland. Jag vill bara tacka dig för att du inspirerar mig och sen undrar jag om man måste ha en blogg för att delta i dina utmaningar? Dum fråga kanske

    Emma 2014-05-11 13:36:34
    Svara
  • Åh så duktiga ni är allihopa!

    Adina 2014-05-04 12:13:55 http://adinakristina.wordpress.com/
    Svara
  • Haha min rumpa och ben är helt förstörda efter mitt benpass i förregår 😛
    Jag var ute efter att göra minst 2 viktrekord på det passet och det gick faktiskt väldigt bra!
    Men nu: Axlar axlar axlar!
    Ha en härlig söndag fina du! 😀

    Camilla 2014-05-04 10:52:03 http://camillanorman.se
    Svara
  • Hej! Jag undrar hur du brukar träna bröstmusklerna?

    Lisa 2014-05-04 10:40:15
    Svara
    • Svar på Lisas kommentar.

      Tack för svaret! 🙂 Då undrar jag om du tycker det är lika viktigt att träna bröstmusklerna som övriga muskelgrupper? Jag gör aldrig chins eller armhävningar utan gör övningar som tränar specifikt bröstmusklerna, men jag funderar om de är så viktigt för oss tjejer att träna de musklerna egentligen?

      Lisa 2014-05-04 21:24:35
      Svara
    • Svar på Lisas kommentar.

      Jag tränar aldrig dem specifikt utan jag får med dem i alla andra övningar som chins, armhävningar, mm

      idawarg 2014-05-04 18:30:19
      Svara
  • Du ska veta att du är så himla bra Ida! Har ofta kollat på dina träningsvideor och fått inspiration men idag efter min morgonlöprunda så var jag inte alls peppad på att köra ett magpass som jag planerat. Istället för att ge upp så satte jag på en av dina träningsvideor och tränade ”tillsammans” med dig, superbra! Tack för all pepp! du har helt klart den bästa träningsbloggen. Lycka till med allt med bloggen nu! 🙂 KRAM!

    Karolina 2014-05-04 10:36:50
    Svara
    • Svar på Karolinas kommentar.

      Åh tack snälla för den kommentaren, den gjorde min eftermiddag 🙂 Härligt att höra och hoppas du fick ett härligt pass 🙂 Ha en fortsatt fin söndag. Kramis

      idawarg 2014-05-04 18:31:20
      Svara
  • Hej Ida, tack för en inspirerande blogg och hjälper mig mycket.

    jag undrar om det finns en allmän regel i hur lång tid det tar för kroppen att ”få resultat” utav träning (4-5pass i veckan) alltså minskning av fett till största del? jag hittar ingenting om det och frågar alltså dig istället, jag förstår att det är svårt att säga då det är så olika på hur man tränar och äter, men om vi säger vid en sund viktnedgång för en normalviktig person? tar det 6-8 veckor att se de första resultaten eller borde det gå fortare? jag syftar alltså på de synliga resultaten inte de man känner själv, såsom bättre kondition osv

    hoppas du har tid att svara mig

    B 2014-05-04 10:06:24
    Svara
    • Svar på Bs kommentar.

      Hej och tack snälla 🙂 <3

      Vi alla är så olika och det beror helt på. Vissa kanske ser efter en vecka medan det tar flera månader för andra. Det är så mycket som spelar in som hur träning, kost, ämnesomsättning mm fungerar. Ät bra och ren mat och träna på så kommer resultatet. Det gäller att ha tålamod och se det hela som en långsiktig livsstil och ingen kort snabbdiet på alldeles för lite kalorier. Kör på! Kram Ida

      idawarg 2014-05-04 10:16:31
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Träningsglädje
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger