Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

HOPP HOPP HOPP

DELTAGARE VECKANS UTMANING

20140420-090759.jpg20140420-090806.jpg20140420-090814.jpg20140420-090821.jpg

sillyfaced.blogg.se

elinth.myshowroom.se

nattstad.se/JasmineB

beautifullife.forme.se/

nattstad.se/sarathorsen

nattstad.se/sarathorsen

johannaam.blogg.se

elinbrandstrom.blogg.se

jeannetteshalsoliga.se/blogg/

sockerstis.blogg.se

sweataholic.devote.se

josefineloob.wordpress.com

caroliness.blogg.se

sannaskarp.shapemeup.se

correr.forme.se

fames.se/malinmikaela

fridamandersson.blogg.se

sarahadolfsson.wordpress.com

johannaandersson.shapemeup.se

nattstad.se/spencer

.

Ni är så jäkla grymma! Vilken inspiration man får av att titta in i era bloggar och på vår hashtag #wargpower på instagram. 

Den här veckan har utmaningen varit att hoppa smmanlagt 1500 hopp. Nu får ni berätta för jag är så nyfiken, hur har det gått? Själv älskar jag att hoppa hopprep och använder det ofta som uppvärmning, mellan övningar eller i cirkelträning. Så bra och så enkelt att ta med på resa om man bara investerar i ett hopprep. 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
14kommentarer
  • Det var riktigt kul! Jag hoppade mycket när jag var aktiv tennisspelare men nu hade jag inte hoppat på riktigt länge så var super kul! 😀
    Din blogg är en grym inspiration och så kul att se dig i kickstart också!!

    SPENCER 2014-04-20 21:21:28 http://www.nattstad.se/spencer
    Svara
  • Rolig utmaning! Jag körde +1000 hopp, så träningsvärken sitter fint efter sammanlagt 2500 hopp! 😀

    Correr 2014-04-20 15:26:20 http://correr.forme.se
    Svara
  • Hej
    jag är 170 cm och väger ca 68 kg, jag vill gå ner 5 kg där min trivselvikt är. jag har sedan 4 veckor tillbaka tränat 4-5 gånger i veckan mestadels kondition (30min/pass) men även lite styrketräning eller cirkelträning där det är både och. jag försöker äta bättre (undvika eller välja bättre kolhydrater och undvika skräpmat på veckorna) men jag har inte sätt några resultat ännu? varför syns/känns det inget? och så fort helgen är över så har jag samlat på mig en massa vatten så de ynka 0,5-1kg jag tappade veckan innan är tillbaka, detta gör att jag tappar all motivation, då det tydligen bara är vatten jag tappar för att sen lägga på mig igen på bara 1-2 dagar så att man står och tampar på samma plats vecka ut och vecka in. har du något råd??

    E 2014-04-20 11:30:16
    Svara
    • Svar på Es kommentar.

      Hej! Man måste ha tålamod och du harenbart hållt på i 4 veckor, det är ingenting. Kosten kommer vara A-O så kolla över den eller ta hjälp av någon kunnig som kan göra ett schema till dig efter dina förutsättningar och mål. Fortsätt träna och äta bra så kommer du få resultat. Kram Ida

      idawarg 2014-04-20 14:55:09
      Svara
  • Hej! Underbar blogg! Längtar lite till måndagarna för att se vad för någon ny utmaning du lägger upp:)) Denna veckan gick bra, dock fått ont i benhinnorna när jag hoppat en hel del hopprep denna veckan, så ska försöka lösa detta på något sätt.. Tips? 🙂
    Tack för en underbar blogg igen!!:))

    Anna M 2014-04-20 11:27:45
    Svara
    • Svar på Anna Ms kommentar.

      Hej och tack snälla 🙂 <3 Imorgon kommer en ny härlig utmaning som ej kommer att påverka benhinnorna 🙂 Skaffa dig ett par bra skor och stretcha vaderna varje dag, gärna flera gånger om dagen och undvik att springa hoppa tills det gått över 🙂 Det brukar hjälpa. Kram Ida

      idawarg 2014-04-20 14:57:16
      Svara
  • Jag har nyss upptäckt hopprepet som något annat än lek på rasten i grundskolan. Men åkt på en ordentlig förkylning som satt sig stenhårt på bihålorna så blev bara 500 hopp för mig denna veckan, tyvärr. Men viktigast att bli frisk ju.

    Sarah 2014-04-20 10:44:05 http://sarahadolfsson.wordpress.com
    Svara
  • Hej! Jag har hoppat alla hopp, vet inte om min kommentar kom bort? Sjukt bra och inspirerande blogg har du i alla fall!

    Kram,
    Soleil

    Soleil 2014-04-20 10:37:25 http://www.sillyfaced.blogg.se
    Svara
  • Hej! Jag blir väldigt förvirrad när det står veckans utmaning men du visar vilka som varit med på fredagen. Är utmaningarna mån-fre eller till sön?

    Maria Nilsson 2014-04-20 10:12:44 http://maria.devote.se
    Svara
  • Hej Ida! Grymt bra o inspirerande blogg! Jag har inte hoppat hopprep på sååå länge, men oj så kul det va 🙂 kändes som man var liten igen.. körde hopprep som uppvärmning på gymmet de dagar jag gymmade, mycket effektivt o kul för en gång skull, hatar nämligen o springa på löpband och crosstrainern blir långtråkigt i längden, så nu har jag ett till sätt att bli varm på 🙂 tack för tipset!! Kramar //Alexandra

    alexandrahegg7 2014-04-20 09:52:38
    Svara
    • Svar på alexandrahegg7s kommentar.

      Å vad kul att höra. Ja visst är det fantastiskt kul att hoppa. Jag älskar det! 🙂 Hoppas du får användning av hopprepet i framtiden. Kramis

      idawarg 2014-04-20 10:25:56
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Vanja Wikström
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Ida Warg
Mode
Pamela Bellafesta
Home
34 kvadrat
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger