Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

DEN SENASTE VECKAN

 Glöm inte följa mig på instagram 🙂 @idasfitness

.

1. Lunch på bästa Doctor Salad. // 2. Rygg och bålpass. // 3. Stretch 😀 // 4. Teknikövning i marklyft.

20140329-100259.jpg

 1. Besökte Vici Athletics och testade crossfit. // 2. Strong girl! // 3. Konstigt att hitta bild på sig själv i mataffären :S // 4. #tbt

20140329-095306.jpg

1. Ben/rumppas. // 2. Besökte Celina och fick nya vårfina naglar. // 3. Vill man lära sig push ups från tårna så kan man börja göra med lutning. // 4. Time for dinner 🙂

20140329-095321.jpg

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
7kommentarer
  • Hej hej! Jag har himla svårt att få kontakt med de nedre rumpmusklerna och även musklerna precis under rumpan när jag är på gymmet! Har du några tips på övningar eller maskiner som tar där? 🙂

    Lovisa 2014-03-30 10:00:51
    Svara
  • hur var det att hänga med Sara Montazami på Lanzarote? 🙂

    Julia 2014-03-30 09:41:41 http://www.juliaswellness.se
    Svara
  • Hej Ida!
    Jag har kollat på de två första avsnitten av Kickstart och har knappt kunnat koncentrera mig då jag hela tiden suttit och funderat över var jag har sett dig tidigare. När jag var som mest frustrerad och inte ville svälja min stolthet och bara googla, lade jag märke till din dialekt och kom på det: Floor Filler! Jag minns hur du var min favorit och hur jag hejade på dig, har till och med flera avsnitt inspelade på VHS, haha. You go girl!

    Jonna 2014-03-30 01:03:15
    Svara
  • Hej Ida! du är grym!! Jag är smal(MEN har slaffsig mage och sladdriga armar) HUR minskar jag fettet och blir mer vältränat smal?vad ska jag träna och vad ska jag öta? snälla hjälp, blir galen! jag har målet att få ett resultat till sommaren. Trött på att det aldrig händer ngt resultat

    Vendela 2014-03-29 22:08:07
    Svara
    • Svar på Vendelas kommentar.

      Hej tjejen och tack 🙂 Jag skulle rekommendera att börja styrketräna och var inte rädd för att lyfta tungt 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-03-29 22:51:59
      Svara
  • Hej
    jag har en liten fråga, jag försöker tappa några kg (fett) jag väger idag 67kg till mina 170cm, det mesta är fett, tror du att 2 pass kondition i form av intervaller på löpband/spinning osv och 1-2 pass styrka i veckan är ett bra upplägg för att förlora detta överflödiga fett på kroppen? kommer givetvis försöka äta lite bättre genom att undvika dåliga kolhydrater, men kommer fortfarande unna mig choklad (som är min last) på helgerna för att kunna hålla motivationen uppe (vet av erfarenhet att förbud inte funkar) snälla svara mig, och om du inte tycker att det är bra så ge mig gärna ett annat bra upplägg, jag kommer kunna träna mellan 3-4 pass i veckan, oftast 3 pass om jag ska vara ärlig.

    Moa 2014-03-29 21:04:45
    Svara
    • Svar på Moas kommentar.

      Hej! Det är helt omöjliggör mig att säga då jag måste veta exakt hur/vad du tränar, hur hårt, hur mycket vardagsmotion och vad u äter. Det bästa är att anlita en PT som kan hjälpa dig med ett upplägg. Om inte det funkar så testa. Det viktigaste kommer vara maten. Lycka till kram ida

      idawarg 2014-03-29 22:54:41
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind