Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

HITTA MOTIVATIONEN

Den här veckan har gått i en hejdundrandes fart då den både varit spännande och rolig! Det har varit mycket jobb men även tid för att umgås och träna. Annars brukar jag alltid träna själv, men denna veckan har jag tränat med fina Alexnadra och hennes vänner. SÅ mycket roligare och mer peppande att träna tillsammans med andra och så glad att ha funnit nya vänner.

Till er som känner att motivationen dalar rekommenderar jag verkligen att hitta en gymkompis som brinner lika mycket för träning som du gör. Att boka upp träningstider, planera träning tillsammans och att peppa varandra är så mycket mer motiverande än att dra hela lasset själv. SÅ i helgen tycker jag att ni alla ska skippa krogen och hänga på gymmet och ragga nya kompisar istället 🙂

This week has gone very quickly when so much fun and exciting things is happening! There has been a lot of work but also time for frinds and exercising. Otherwise I always train myself but this week I´ve been training togheter with my new friend Alexandra. To those of you who feel that you do not have the motivation I really recommend to find a workout buddy. It´s so much more motivating! So this weekend I think you should skip the pub and hang out at the gym and find new frinends instead! 😀

I torsdags körde vi ett härligt ryggpass som såg ut så här: // Yeserdays back workout:

Lat pulldown wide grip 15rep 35kg X 4

– Lat pulldown close grip 35kg X 3

– Superset: 10 Seated row wide grip 40kg + 8 rep/arm One arm pull down (straight arm) Cable Cross 7kg  X 3

– Superset: 10 Out rotation Cable cross + 10 In rotation Cable Cross X 3

.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
3kommentarer
  • Hej Ida, jag älskar din blogg sjukt mycket och tycker att den är otroligt inspirerande för att du framförallt skriver väldigt bra men också har en grym kropp och därför är det nu ingen tvekan om vem jag ska fråga om tips nu när jag har försökt att börja äta lite nyttigare.
    Som sagt, jag äter ganska nyttigt, mer grönsaker och frukt, mindre läsk och bröd. Jag lyckas hålla mig från sötsaker under dagen men på kvällen kommer alltid sötsuget upp och även om jag klunkar i mig två flaskor vatten eller äter något lättare så är ändå sötsuget där. Jag är alltså inte hungrig, bara sugen på något sött.
    Jag har haft en hel del problem med mitt sockerberoende (?) förut, men jag vill inte att det ska vara såhär längre! Hur ska jag göra för att inte ge efter varje gång jag blir sötsugen? Har du några tips?
    P.S. Ser verkligen fram emot Kickstart som snart drar igång!

    http://kisa.blogg.se/ 2014-03-07 21:56:00
    Svara
  • Körde ett liknande ryggpass i Onsdags, har fortfarande lite träningsvärk, haha 🙂 Älskar att träna rygg!

    http://be-sofit.blogspot.co.uk 2014-03-07 17:21:00 http://be-sofit.blogspot.co.uk/
    Svara
  • Grymt bra inspo inför dagens rygg-pass!!

    healthspo.shapemeup.se 2014-03-07 09:39:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger