Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

<3 <3 <3

När jag gick in på Keelas blogg igår så möttes jag av det här…

… och jag fick en tår i ögat! Hur gullig är du inte?! <3

Sedan går jag in på Annicas blogg och möts av det här…

Vet ni hur varm i hjärtat man blir då? <3 Är så glad och tacksam över att få träffa så många nya fina vänner!

STOR PUSS på er <3 <3 <3

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • En fråga utanför ditt inlägg. Har läst lite på forum vad folk tar i benpress. Är skitnöjd att jag tog 80 kg x 30 medans man ser ”200kg x5” ”360 kg x 5” osv. Tar jag ovanligt lite?

    Sofia Johansson 2014-02-23 18:26:00
    Svara
    • Svar på Sofia Johanssons kommentar.

      Nej det är så individuellt och olika benpressar. Oftast kan man ta mycket mer i liggande benpress än i sittande. Jag började lägga in benpress i min benträning för ca 6 mån sedan. Då körde jag 80×12 och 3 set. Nu kör jag 180 x 10 och 4-6 set. Så styrkan kommer snabbt och jag tror att du kan lyfta mer än vad du tror. Testa lasta på mer nästa gång 🙂

      idawarg 2014-02-23 21:23:00
      Svara
  • Jag imponeras så av dig, du är grym. Nu tänkte jag fråga dig en sak, jo jag har gått ner 53kg på ett år nu sen min flicka föddes. Jag har alltid varit överviktig och fick nog, denna snabba viktminskning mådde jag såklart inte bra av. Nu ät jag spinkig med hud som finns kvar på magen och låren. Jag har varit hos läkaren och ska få komma till en dietist så jag kan börja äta normalt igen, min mage har pajat helt av denna viktminskningen. Nu har jag skaffat gymkort, varit på gymmet men kan inget alls. Vet inte Vilka maskiner jag ska använda eller hur jag ska lägga upp träningen. Jag blev rekommenderad att träna av läkaren så jag bygger upp min trasiga kropp. Mitt mål med träningen är att bygga muskler på hela kroppen så jag blir stark och frisk. Och hoppas även jag blir lite mer utfylld i kroppen inte bara spinkig. Skulle du vilja ge mig tips till gymmet? Jag ska dit imorgon och hoppas de går bättre då. Vilka maskiner övningar ska jag göra. Hur många gånger etc. Äta innan och efter? 🙂 massa kramar!

    Isabella 2014-02-23 16:28:00
    Svara
    • Svar på Isabellas kommentar.

      Hej Isabella! Wow vilken resa du gjort och bra att du tar tag i din hälsa genom att börja träna och stärka upp kroppen. Det är helt omöjligt för mig att säga vad och hur du ska träna då vi alla är olika. När jag träffar en ny klient så går jag igenom olika tester och kollar vart svagheterna sitter och lägger upp styrketräning utefter individen. Mitt bästa tips är att i början ta hjälp av en duktig PT som kan hjälpa dig med träningsupplägg och teknik och även kost. Har du problem med magen rekommenderar jag att börja med att gå och testa allergier och sedan undvika det du är allergisk mot. En känslig mage mår oftast bäst av gluten och mjölkfritt och alla recept i min blogg är fria från det så kolla i kategorin recept på höger sida. Kram Ida

      idawarg 2014-02-23 21:28:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger