Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VALENTINE SURPRISE <3

Efter en mycket jobbig flygresa hem så blev jag mött av mitt hjärta på flygplatsen. I mitt huvud hade jag tänkt att vi skulle åka till thaikiosken och köpa mat och åka hem till vårt renoveringsobjekt och sova i dammet, men han lurade mig och åkte till Grand Hotel där han bokat ett rum åt oss. När jag förstod det så blev jag så glad! Har haft världens mysigaste natt och morgon och nu ska jag spendera resten av dagen i hotellets spa. Tack hjärtat <3

English: After a tough flight home I was so glad to meet my boyfriend at the airport! In my head we should just buy som thai food take away and go home and sleep, but he surprised and went to Grand Hotel where he booked a room for us. When I realized it I was SO happy! The night and morning was magical and now we´ll going to spend the rest of the day in the hotel spa. Thank you my love <3

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hej jag ska springa göteborgsvarvet om ca 2 månader och undrar lite hur jag ska lägga upp min träning? Självklart ska jag ju börja löpträna mer, runt 4 gånger i veckan ibland mer. Och jag kommer inte längre att köra tung styrketräning på gymmet som jag brukar göra. Men det jag undrar är vad för bra styrketräning jag kan göra för att för att få en så bra löparkropp som möjligt. Och om core och cxworx grupp-pass är bra altenativ? Vill inte bara löpträna varje dag (tränar 6 dagar i veckan) och ge upp styrkan helt, men vill samtidigt inte bygga tunga muskler som tynger ner mig och försämrar min tid nu innan loppet. För övrigt älskar verkligen din blogg, du är en stor inspiration kram!

    Vendela 2014-02-15 19:17:00
    Svara
    • Svar på Vendelas kommentar.

      hej och tack snälla 🙂 Kul att du ska springa. Tycker absolut inte att du ska ge upp styrketräning men eftersom du ska springa långt så skulle jag satsa på att göra många reps med lite lägre vikter, gärna cirkelträning.Då tränar du styra och uthållighet. Nu vet inte jag vart du är svag men jag skulle fokusera på att stärka upp de svagaste delarna på din kropp för att få en jämn styrka. Glöm inte stretcha vader och höftböjare när du springer så mycket 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-02-15 22:20:00
      Svara
  • Oh my vilken frulle!! Så gulligt av din pojkvän att överraska dig så 🙂

    Sofie Eriksson 2014-02-15 14:39:00 http://be-sofit.blogspot.co.uk/
    Svara
  • Vilken lyx!

    jjennaa.blogg.se 2014-02-15 14:01:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Paulina Forsberg
Man
Niklas Berglind