Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

WARGRUN CHALLENGE – VECKA 5

Wihoo nu är det dags för vecka 5 i WARGRUN Challenge! Nedan ser ni ert nya schema ni ska följa denna vecka och jag vill att ni ska göra passet 3 gånger även denna veckan.

Anmäl er genom att hashtaga #wargrun efter varje utfört pass så har ni även chans att vinna snygga träningskläder från PUMA.

Är det så att man varit sjuk, skadad eller missat vecka1 och/eller 2  så kan man hänga med fast börja på den veckan man är.

Till vana löpare: Jag utmanar er att springa minst 3 valfria löppass denna veckan + att sammanlagt stå i plankan 25 min innan veckans slut.

VECKA 5 NU KÖR VI, VILKA ÄR PÅ?

.

English: A new week and a new run schedule. Below you find this weeks schedule that you should do 3 times before the end of this week.

Do not forget to upload pictures and hashtag #wargrun after each workout. :)

For experienced runners: I challenge you to do 3 optional run workouts + do the plank total 25 min before the end of this week.

WHO WANTS TO JOIN? Let´s run! 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
7kommentarer
  • woho så taggad! har knappt kunnat hålla mig till tre pass i veckan, man vill ju köra wargrun varje dag! superutmaning ida, den har verkligen fått mig att älska löpningen igen efter ett långt uppehåll.

    Marie 2014-02-11 17:45:00
    Svara
  • Oh shit. Nu går det fort fram. Jag tyckte att det var pain att springa två minuter och gå en. Springa tre minuter och gå två gick okej för på två minuter hann man lugna ner sig, Men nu. Springa fyra gå en?! Jag är för otränad… Men jag ska väll försöka mig på detta också.. Wish me luck!

    My 2014-02-10 12:54:00
    Svara
    • Svar på Mys kommentar.

      Grymt jobbat! Kör på och testa. Oftast klarar kroppen mer än vad man tror! Kör på och blir det för tufft så håll dig en vecka till på vecka 4:as schema och hoppa sedan upp på vecka 5 🙂 Men testa och kör hårt! <3

      idawarg 2014-02-10 22:25:00
      Svara
  • PUh, jag är med!

    Lisa 2014-02-10 10:05:00
    Svara
  • Hej! Precis upptäckt din blogg och är mycket inspirerat! Efter min 4 veckors schema som jag påbörjade förra veckan skall jag nog anta mig din WARGRUN Challenge 🙂 Min fråga är: Jag har sedan länge funderat på att köpa någon pulsklocka med inbygd gps så man kan se puls och hur långt man sprungit osv. Gärna också någon form av tävling (expel tävla mot sig själv och sin bästa tid osv). Var anser du om pulsklockor? Är det något att ha eller bara en onödig pryl? Vilka pulsklockor skulle du kunna rekomendera? Mvh Jennyy

    Jennyy 2014-02-10 09:12:00
    Svara
    • Svar på Jennyys kommentar.

      Välkommen hit 🙂 Jag personligen använder aldrig pulsklocka eftersom jag inte har några direkta mål med min löpträning utan springer bara för att det är skönt. Är man intresserad av vilken puls man ligger i pga. att man vill åt en viss träning eller har man mål med löpningen kan det vara kul/bra 🙂 Jag brukar använda mig av polar som oftast funkar ihop med gömmets maskiner 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-02-10 10:15:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Foodjunkie
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger