Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

IBLAND ÄR DET BARA ATT BITA IHOP!

Mina axlar, rygg och mage har träningsvärk och vill egentligen inte resa sig ur soffan idag. Det de helst av allt inte vill göra är att dra sig upp och klättra i en stolpe!

Men ibland mina vänner är det bara att bita ihop och köra! Att ge upp varje gång man känner så här blir det inga snygga Pole Dance Trick av! Jag vet att jag kommer ha  galet kul på klassen ikväll när jag väl är där. Bara att stoppa in lite choklad i munnen och köra 😀 Mot StudioDQ och Pole Dance!

English: I have muscle pain in my shoulders, stomach and back and the last thing my muscles want to do is to train Pole Dance. But sometimes you just have to bite the bullet and I know I´m going to have so much fun on the Pole Dance Class tonight. I´m gonna eat some chocolate and then go to StudioDQ for some Pole 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
12kommentarer
  • Hej, jag har nu börjat träna regelbundet igen (3-4 ggr i veckan) men det känns inte som om jag får i mig tillräckligt med mat. Jag undrar därför vad som händer med kroppen när man tränar och inte får i sig tillräckligt med mat och näring. Tack för en grym blogg!

    Ellen 2014-01-20 21:11:00
    Svara
    • Svar på Ellens kommentar.

      hej! Kul att du börjat träna men mat måste du få i dig. Får inte kroppen tillräckligt med mat så bryts den ner istället för att byggas upp. Så se till att ge din kropp den energi och näring den behöver för att hålla igång 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-01-21 09:20:00
      Svara
  • Hej Ida! Jag har ett litet problem.
    Jag började träna för ca en månad sen och tränar 3-4 gånger i veckan.
    Brukar jogga/springa 20 minuter som uppvärmning och sen mixar jag lite styrka med kondition. Lite maskiner eller boxas och kasta medicinboll.
    Jag har kollat runt lite och undrar vad du har för syn på proteinpulver? Jag har aldrig lust att äta efter träning och vill därför bara dricka nåt snabbt men vad ska man välja i djungeln?
    Mitt mål är att bli mer fit, om jag går ner lite så fine men mitt första mål är att dra ihop kroppen:)

    Elle 2014-01-20 20:54:00
    Svara
    • Svar på Elles kommentar.

      hej Elle! Protienpulver kan absolut vara ett bra alternativ om det är ett bra proteinpulver. jag rekommenderar ett helt naturellt pulver utan tillsatser. Holistc har de absolut bästa. jag gillar smakerna Choklad och Banan/kokos bäst och du kan köpa dem här –> http://idawarg.vitamera.se

      idawarg 2014-01-21 09:22:00
      Svara
  • Hej Ida!
    Jag heter Frida och är 16 år, jag läser din blogg, följer dig på instagram och du är verkligen grym!
    Du har inspirerat mig till att börja träna och må bra! Men jag har en liten fråga:
    Jag är 173cm lång och väger runt 70kg, jag är inte nöjd med min vikt då jag skulle vilja väga mindre.
    Jag gymmar cirka fem dagar i veckan, då värmer jag upp ungefär 10 minuter på crosstrainern eller springer. Sen kör jag olika styrkeövningar, 3×12 så tungt jag orkar. Jag delar även upp kroppen och kör olika delar varje dag för bättre kvalité på träningen osv…

    Hur ska jag göra för att gå ner i vikt, jag rör på mig ganska mycket men jag undrar hur jag ska äta.
    Mycket och ordentligt så att jag blir riktigt mätt frukost, lunch och middag eller ska jag äta mig nästan mätt varje gång och små mellanmål eller hur ska jag göra för bästa resultat?
    (Godsaker och sånt äter jag en gång i veckan då jag älskar mat

    Frida berg 2014-01-20 20:29:00
    Svara
    • Svar på Frida bergs kommentar.

      Hej Frida och tack snälla fina du för din kommentar. Härligt att du tränar på. Det gör ont i mig när jag läser din kommentar, 70kg är ingen övervikt och du är bara 16 år och ska inte mixtra med maten och ska absolut inte gå hungrig! Ät hälsosam mat med långsamma kolhydrater, proteiner och nyttiga fetter och se till att vardagsmotionera + träna regelbundet så kommer din kropp att hålla en hälsosam vikt. Din kropp håller fortfarande på att utvecklas och behöver enegri och näring. Lär dig tycka om din kropp och träna för att det är roligt och för att du älskar din kropp. Tränar du endast för att du är missnöjd med din kropp kommer du inte nå ditt mål och du kommer heller inte tycka det är kul och du kommer dessutom att skada kroppen. Tips på maträtter hittar du i kategorin recept på höger sida och fler tips kommer 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-01-21 10:14:00
      Svara
  • Hejhej Ida! Vet att folk redan har sagt det måånga gånger men du och din blogg är verkligen inspirerande och motiverande! Brukar använda mig mycket av dina tränings övningar och metoder och tycker det är riktigt kul för brukar själv ha svårt att hitta på nya övningar och tröttnar då snabbt. MEN jag har lite problem med att hitta övningar för höfterna. Har inte jätte stora höfter men tycker inte alls om dem precis, vill ha dem fastare men vet isf inte hur. Hade du kanske kunnat lägga upp några exempel på höftövningar som man kan testa?

    Emma 2014-01-20 20:18:00
    Svara
    • Svar på Emmas kommentar.

      Här är 2 olika ben/rump program 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=QCxdJoLvshQ&list=UUZJr-W6Z40wfVnritqnp9kQ&feature=c4-overview

      idawarg 2014-01-21 10:24:00
      Svara
    • Svar på Emmas kommentar.

      hej och tack snälla fina du 🙂 http://youtube.com/idasfitness
      Tryck på prenumerera så missar du inga nya videos 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-01-21 10:22:00
      Svara
  • Kolla in min blogg – Stockholm – Södermalms tjej med massa outfits (ralph lauren, UGGs, Primeboots, Raybans, bootcut osv.), tävlingar, vänner och roliga klipp och videos. LÄS kram
    catrinsandberg.blogg.se

    catrin sandberg 2014-01-20 18:36:00
    Svara
  • Just do it ett uttryck som fungerar riktigt bra ibland 🙂
    http://be-sofit.blogspot.co.uk

    Sofie Eriksson 2014-01-20 18:35:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger