Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KLIENT, PODD OCH TRÄNING

Hej vänner! Idag är en galet härlig dag. Älskar söndagar! 🙂 Solen skiner och jag ska iväg till gymmet för att ha en klient och sedan blir det egen träning och även stretch. Känner verkligen hur min kropp längtar efter att få sträcka ut!

Idag ska jag också träffa Matilda för att spela in en ny podd. Ni har önskat ämne och vi kommer prata om självkänsla och självförtroende, så missa inte det 🙂 Har någon av er fler önskemål på ämnen så önska på. Gå in och gilla vår FaceBook sida NAKET PODDEN så har ni koll på när nästa avsnitt kommer upp.

Vill också passa på att säga att det senare idag kommer upp en ny träningsvideo med tips på en cirkelträning för ben och rumpa på min youtubekanal. Jag har det senaste fått så mycket positiva kommentarer om mina youtubeklipp och de träningsprogram jag lägger upp där. Det glädjer mig verkligen att ni uppskattar dem  och gör att jag vill fortsätta lägga upp fler 🙂 För er som missat min YouTubekanal så gå in och prenumerera HÄR!

English: Hi my friends! I feel that today is a very good day, I love sundays! 🙂 The sun is shining and I´m going to the gym first to meet a client and then I will train myself + a long stretch. I really feel how my body want to stretch! 

Later today a  new workout video for the legs and butt is coming up. You will find it on my Youtube channel so do not forget to subscribe! 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Hej Ida! Tack för en superbra och inspirerande blogg! Du är grym! 🙂 Har du några bra tips på bra återhämtningsmål direkt efter träning? Gärna något som är lätt och smidigt att ha med sig i väskan och laktosfritt. Ska man alltid äta nått direkt efter oavsett vad man har tränat? Och om man bara ska ta sig hem direkt efter träningen och äta mat ca 1 timme efter träning, behöver kroppen nånting litet direkt efter iallafall? Kram!

    Carolin 2014-01-12 17:30:00
    Svara
    • Svar på Carolins kommentar.

      Det beror på vad du har för mål? Ska du inte bygga större muskler så är det inte så noga med mat direkt efter passaet. Jag klarar mig alltid på att gå hem från träningen och laga mat och äta när maten är klar 🙂 Vet jag att maten kommer dröja brukar jag antingen ta en smoothie eller rawfoodbar 🙂 Kram Ida

      idawarg 2014-01-12 22:27:00
      Svara
  • Hejhopp! Jag älskar din blogg, du är väldigt duktig o inspirerande! Jag har hälsporre pga löpning, har du ngt bra tips på alt. cardio träning som inte belastar hälen men som e effektiv när det kommer till fettförbränning? Sedan har jag en skada i bäckenet och piriformis krampar ständigt, har du ngt tips på stretch övningar som stretchar ut den? Jag brukar göra ”duvan” b.la! Tack på förhand!

    kris 2014-01-12 14:04:00
    Svara
    • Svar på kriss kommentar.

      Hej! Tack snälla vad glad jag blir! Ja cykel eller crosstrainer brukar funka och är snällt för både fötter och knän. Sedan finns boxning och cirkelträning med styrkeövningar. Du hittar massa bra på min youtubekanal http://youtube.com/idasfitness

      idawarg 2014-01-12 14:11:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Petra Tungården
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Josefines Yoga
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Emma Danielsson
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Vanja Wikström