Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

BIKINIFIT WORKOUT

Igår körde jag verkligen FREDAGSFYS! Efter att själv ha tränat en klient så mötte jag upp min PT-vän D-Flex på hans gym för träning. Han testade sin ”Bikinifit Workout” på mig. Ja jesus vad jag svettades! Kul att för en gångs skull bara komma till gymmet utan att behöva planera sitt pass för att lägga sig själv och träningen i någon annans händer. Jag förstår verkligen varför man bokar PT 🙂

Det var ett högintensivt pass blandat med cardio och styrka och mjölksyran infann sig ganska snabbt i låren. D-flex pepprade mig igenom hela passet och jag väntar på att monsterträningsvärken snart ska komma :S haha.

För er som också vill testa D-Flex Bikinifit träning så finns det en app att ladda ner med just det namnet. 

English: Yesterday I met my PT-friend D-Flex for a workout. I tried his form of workout, Bikinifit. It was a high intense workout with both cardio and strength exercises mixed. I was sweating so much. If you want to try BikiniFit you can download BikiniFit app to your phone 🙂

Me and D-Flex After Workout.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
3kommentarer
  • Hej! Vill bara säga att jag tycker du är en fantastisk människa med stark utstrålning som är en god och sund förebild. Ha en trevlig helg! (utan monsterträningsvärk) Kram Cecilia www.energylife.blogg.se

    cecilia 2014-01-11 13:47:00
    Svara
  • Hej fina Ida! Jag har en fundering. Jag undrar hur man ska lägga upp sin träning när man ska komma igång att träna efter lång tids uppehåll. Egentligen skulle jag vilja anställa en PT, men har som student absolut inte råd.
    Jag är en väldigt smal tjej (typisk spagetti hehe) som vill träna främst för att bli bitigare och mer tonad. Fit helt enkelt. Ska jag då träna mest styrka? Gillar att springa som bara den men är rädd att inte få de resultaten jag vill om jag kör för mycket cardio. Är lite vilsen och vill inget annat än att komma igång, och hatar att gå till gymmet utan någon plan då jag absolut inte får ut lika mycket av träningen då. Du verkar så sund och duktig när det kommer till träning, skulle verkligen vara kul att veta vad du tycker! Mvh. otränad 😉

    Catrine 2014-01-11 11:01:00
    Svara
  • Hej!

    Jätte kul och inspirerande blog, nu till våren kommer vi ha trainingcamp på Mallorca första resan är på påskveckan mellan 12-19 April. Jörgen Kruth är med som tränare och håller i fys pass, mma,thai. Zikrom har yoga’n. Vi på mallorcasportcamp skulle vara jätte glada om du ville åka med oss som tränare/inspiratör.Besök gärna vår sajt www.mallorcasportcamp.se där du kan läsa mer om oss.

    Ha en underbar helg

    Malte

    Mallorcasportcamp 2014-01-11 10:45:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Fanny Ekstrand
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger
Hälsa
Träningsglädje