Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

HEMMATRÄNING FÖR RUMPA OCH MAGE

Hej!
Skulle du vilja komma med några tips på hemma övningar man kan göra för mage och rumpa utan vikter bara med hjälp utav kroppsvikten? Tycker det är så svårt att veta hur man ska styrketräna när man inte har tillgång till gym!

Tacksam för svar!

SVAR: Absolut det har jag redan gjort 🙂 Tycker du ska kolla in min youtubekanal och börja prenumerera –> http://youtube.com/idasfitness där du hittar massa roliga träningsvideos och hela program du kan köra hemma 🙂 Här kommer ett härligt träningspass för rumpan…

English: Got a question about how to workout your butt and stomach at home. Just push play and follow my 2 videos below. You can do the exercises without weights and it´s perfect to do at home 🙂

[youtube id=”N4-bSfsgf9w”]

… och här ett för magen…

[youtube id=”UW0ZxTlPGlY”]

Båda kan du köra utan vikter och perfekt att göra hemma som cirkelträning.

Kör hårt 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hur långtid tar det innan man får lite resultat på att se muskler på sin kropp ? Har nämligen nyss börjat styrketräna 🙂 poch bra proteinpulver kan du tipsa det? // mvh Jenny

    Jenny 2014-01-26 09:09:00
    Svara
  • Kan du ge några tips på bra ryggävningar. Tacksam för svar!:)

    Emma 2014-01-07 13:45:00
    Svara
  • Jättebra tips som är bra instruerade 🙂

    Ida 2014-01-07 07:38:00
    Svara
  • Jag är för klen i magen för att orka göra dessa magövningar. vad tycker du man ska börja med för övningar för att bygga upp styrkan i bålen? Tack för en super bra blogg !

    emma 2014-01-06 16:11:00
    Svara
  • Jag har drabbats av en skada vid revbenet. Först var jag övertygad om att jag brutit ett revben, men jag kan ju trots allt röra mig (fast det smärtar). Nu har jag gått snart en vecka med smärtan, kanske är det en bristning i hela sidomagmuskeln? Det är i alla fall den som är lite svullen, extremt öm och känns som att den ska spännas av om jag vrider mig.

    Om det är en muskelbristning, har jag förstått att jag måste ”vila ut det”. När kan jag börja träna igen och HUR?

    Och framförallt… kan jag träna något utan att aktivera bålen? Det enda jag kan komma på är typ om jag isolerar biceps i en bicepsmaskin och tar en så pass lätt vikt att det inte blir ansträngande… nej, men du hör ju. Skittråkigt! Jag vill komma igång, men utan att skada mig. Snälla hjälp mig innan jag tar ut min ilska på ett träningspass som gör mer skada än nytta! (Obs. till och med promenader gör ont.)

    Johanna 2014-01-06 10:25:00
    Svara
  • Har läst din blogg i kanske två månader nu och jag ÄLSKAR den! Jag har snart kört alla dina program du lägger upp på youtube och jag kan säga att jag älskar de! Så bra att man kan köra de hemma. Du är en stor inspirationskälla för mig 🙂 TACK för en bra träningsblogg, kramar

    BECCA 2014-01-06 10:05:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger