Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KÄRLEK

 Familj, skratt, fika, mat, spela spel, umgås, återhämtning, promenader, yoga, mer fika, baka, paket, leka, kusiner, farmor, mormor, vänner, pojkvän, kramas, benpass, äta lite till, kärlek, mys.

Det sammanfattar dessa dagar väldigt bra och mer blir det. Nu ännu mer fika hos kära farmor.

♥ ♥ ♥

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
3kommentarer
  • HEJ IDA!!

    Tack för en mycket bra/inspirerande/motiverande/varierande blogg!! Min fråga till dig är egentligen två frågor. Jag är en basketspelare som i september drog av mitt främre korsband vilket enligt mig själv SUGER men för att göra det bästa av situationen försöker jag nu se på situationen från den ljusa sidan och se detta som en möjlighet att bli starkare. Jag går hos en sjukgymnast så rehaben för själva knät och undre delen av kroppen har vi tillsammans koll på. Men nu till min fråga, har du tips på bra överkropps övningar för bål & armar som inte involverar benen. Jag har nämligen opererat mig nu i december och kanske två månader framåt kommer jag inte kunna använda mitt ben.

    Min andra fråga hör lite ihop med denna, det är så att jag har alltid varit ”naturligt” smal och vill nu lägga på mig mer muskler(=gå upp i vikt) men detta har alltid varit svårt för mig! Har du några tips från coachen? TACK igen för en super bra blogg!

    Sandra 2013-12-26 00:55:00
    Svara
  • Jag har bara en fråga, nu i jul.. Äter du onyttigheter då? Typ julgodis, lussebullar, pepparkakor och jaa, tror du vet vad jag menar 😛 För jag vet att du är väldigt duktig i vanliga fall ,men kan du motstå alla julfrestelser? Jag själv har rätt lätt för att äta bra i vanliga fall, men inte skött kosten så bra i jul haha.

    jjennaa.blogg.se 2013-12-25 17:04:00
    Svara
  • Hej Ida!

    Först och främst vill jag tacka för en inspirerande blogg! Blir så motiverad varje gång jag klickar mig in här!

    Jag tränar på gym ca 3-5 gånger i veckan och det har jag gjort nu i ungefär 1½ år. Med ett nytt år och nya mål har jag börjat fundera på att börja med pre-workout, protein pulver eller aminosyror. Jag har bara hört blandade åsikter om alla dessa och vet därför inte vilket jag ska välja. Vilken rekommenderar du? Vilka märken rekommenderar du att man ska köpa?

    Linnea 2013-12-25 16:17:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
Andrea Brodin
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind