Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VECKANS UTMANING – BUTT WORKOUT

God härlig måndag vänner! Nu är det dags för en underbar utmaning som kommer svida gott i rumpan.

Jag utmanar er att göra mitt rumppass minst 5 gånger innan veckans slut.

BUTT WORKOUT:

A1: 20 Hip lifts

A2: 20 hiplifts knees together

A3: 20 ”in and out”

A4: 20 fast ”in and out”

X 3

[youtube id=”A5qguklypCI”]

English: Good monday friends! It´s time to work on our butts. I challenge you to do my butt workout at least 5 times before the end of this week. WHO WANTS TO JOIN?

Man kan också anmäla sin blogg och utmana sina läsare. Posta bilden ovan och länka detta inlägg –> http://nyheter24.se/modette/idawarg/?p=18957 och lämna sedan en kommentar om att ni är med (glöm inte skriva med er bloggadress). Kommer sedan göra ett inlägg med länk till alla bloggar som är med :)

SÅ VILKA ÄR PÅ VECKANS UTMANING? NU KÖR VI VÄNNER!

.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
45kommentarer
  • Hej, jag fullkomligt ÄLSKADE denna övningen och jobbar verkligen på att lyfta min rumpa. Jag tycker squats är urtråkigt och tycker inte heller det är speciellt jobbigt.. Det passar inte mig helt enkelt. Men detta var perfekt! Det brände rejält i rumpan och övningen är 10 gånger roligare än squats. Har du några liknande tips som tar bra i rumpan? Tack för en så bra och motiverande blogg! Kram Kajsa.

    Kajsa 2013-12-15 21:37:00
    Svara
  • Jag hoppas att jag kan bli bättre i halsen så att jag också kan vara med och utmanas!! Men mina läsare är utmanade iallafall 😀
    elinth.myshowroom.se

    Elin 2013-12-02 15:15:00
    Svara
  • Perfekt precis vad jag behöver!
    Självklar är jag med i veckans utmaning. Det är roligt att du får så stor variation på dina utmaningar vecka till vecka, gillas stort!
    stinasvarld.forme.se

    Stina 2013-11-27 04:43:00
    Svara
  • jag är med i utmaningen! 🙂 http://sandrakarlssons.blogg.se/2013/november/bar-mig-pa-dina-vingar-2.html#comment

    Sandra 2013-11-26 21:18:00
    Svara
  • Jag är med! 🙂 http://hannalovisasol.se

    HANNA 2013-11-26 20:46:00
    Svara
  • Jag är med! http://genommariasogon.blogg.se

    Maria 2013-11-26 07:00:00
    Svara
  • Testade första passet idag, härligt härligt! 😀 Är med och min blogg också 🙂

    jjennaa.blogg.se 2013-11-25 21:47:00
    Svara
  • Är med. Körde idag och övningarna verkar riktigt bra för rumpan 🙂 http://elsaemelie.devote.se

    Emelie 2013-11-25 21:14:00
    Svara
  • Självklart är man på!! (http://yolo.shapemeup.se/)

    Johanna Tysklind 2013-11-25 21:04:00
    Svara
  • Tjohoo! Jag är på! 😀

    http://almadagerhem.spotlife.se/

    Alma Dagerhem 2013-11-25 20:10:00
    Svara
  • Jag är med!! 😀

    elinth.myshowroom.se

    Elin 2013-11-25 19:06:00
    Svara
  • Jag är med! http://bullens.devote.se

    Tilde 2013-11-25 18:20:00
    Svara
  • Jag är med!
    Här är min blogg: http://malin.jakvan.com/

    Malin Ericson 2013-11-25 18:09:00
    Svara
  • Gör jag fel, för jag känner ALDRIG rump-övningar i röven, utan mest i baksida lår. Detta övningar kände jag också i ryggen. Hur ska jag göra för det ska bränna i rumpan och ej någon annanstans?

    J 2013-11-25 17:25:00
    Svara
    • Svar på Js kommentar.

      Det är svårt att hitta rumpan. Jag själv har haft problem med det i många år. Det gäller att hitta ”dina övningar” som funkar för dig. I dessa övningarna, se till att pressa ihop skinkorna i varje lyft. Det kan sbsolut kännas i ryggens muskler också utan att du gör fel.

      idawarg 2013-11-29 20:34:00
      Svara
  • YES! hahaha rumpan ska ÄNTLIGEN få jobba lite! det gillar jag! jag är på! 😀

    //paulinasuonvieri.blogg.se

    paulina suonvieri 2013-11-25 16:54:00
    Svara
  • Hej, äntligen kan jag vara med!! Har längtat och så perfekt att det var dags för rumpan just nu 😀
    / http://healthspo.devote.se

    healthspo.devote.se 2013-11-25 16:37:00
    Svara
  • Jag är på, grymma övningar ju!! 😀
    http://nattstad.se/LinneaFelicia

    Felicia 2013-11-25 16:31:00
    Svara
  • Jag är så på!! 🙂 Pepp pepp pepp! x
    http://be-sofit.blogspot.co.uk

    sofie 2013-11-25 16:10:00
    Svara
  • Jag är med, fast lär nog göra den tre gånger istället som det stod från början, haha :)) passade perfekt in i min lilla yogastund nu idag!

    Emma 2013-11-25 14:45:00
    Svara
  • va kul! jag är självklart med 😀

    larssonn.blo.gg

    Matilda 2013-11-25 14:24:00
    Svara
  • Kul utmaning då jag planerat in träning för rumpan den här veckan! Självklart är jag med!!!! 🙂
    Kram

    Norengardjessica.devote.se

    Jessica 2013-11-25 14:08:00
    Svara
  • Jag är meed! 😀
    www.gredditt.blogg.se

    Cornelia 2013-11-25 12:56:00
    Svara
  • Jag är med! Kul med en utmaning för veckan!

    http://karinsnyaliv.blogg.se/

    Karin 2013-11-25 12:14:00
    Svara
  • har nyss gjort denna, brände sjukt mycket i rumpan! så skönt! 🙂

    jennifer 2013-11-25 10:54:00
    Svara
  • Kombinerar denna med PT-Fias 100 grodhopp-utmaning 😀

    Linde 2013-11-25 10:25:00
    Svara
  • Kombinerar denna med PT-Fias utmaning med 100 grodhopp, det blir finfint det 😀

    Linde 2013-11-25 10:25:00
    Svara
  • Jag är på! 🙂 www.bianca.blogg.se

    Therese 2013-11-25 10:00:00
    Svara
  • Jag är med! 🙂

    blogg: bellabred.blogg.se

    inlägg: http://bellabred.blogg.se/2013/november/utmaning.html

    Isabella 2013-11-25 09:43:00
    Svara
  • Jag är såklart på! Körde rumpa igår men kag är ändå så taggad på att köra stenhårt denn veckan! Men är de 3 eller 5 gånger som gäller, då de står olika? Kram!!!!

    Http://linneastockholm.blogg.se

    Linnea 2013-11-25 09:42:00
    Svara
  • Ska vi köra den här serien 3 eller 5 gånger denna vecka? Står olika på svenska och engelska 🙂 Är så taggad inför denna utmaning, har längtat efter en riktig butt workout 🙂

    Linda 2013-11-25 09:16:00
    Svara
  • Hej fina Ida! Har du några bra tips för att träna midjan smalare och forma den mer? 🙂
    Tack och kram!

    Lisa 2013-11-25 08:57:00
    Svara
    • Svar på Lisas kommentar.

      Hej Lisa! Tyvärr går det inte att punktförbränna men genom att styrketräna och bygga större axlar och rumpa så gör det att midjan ser smalare ut 🙂

      idawarg 2013-11-25 10:23:00
      Svara
  • Åh vad kul, precis vad jag behöver, träna min rumpa. Haha har träningsvärk från passet igår men vem vill inte ha en better but?! tänkte även fråga, om man t.ex. tränar armar och rumpa ett pass. Hur många olika övningar ska man göra? t.ex. 3 biceptsövningar, 3 rumpövningar osv osv. Hoppas du förstår 🙂

    www.hemligalouise.se 2013-11-25 08:30:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger