Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SISTA VECKAN INNAN UPPGRADERING

Nu är jag inne på min 4:e vecka med det specialsydda träningsprogrammet innan det är dags för en uppgradering av det. Går runt med träningsvärk i rygg dagligen vilket känns helt fantastiskt då en stor del av programmet är att hitta kontakten med just ryggen. Känner att jag utvecklats i övningarna och är superpepp på att förnya mitt program! 🙂

I början körde jag varje övning för sig med vila mellan men eftersom när jag börjat känna mig starkare och mer säker på min teknik så har jag supersetat alla övningar, vilket betyder att man kör 2 övningar i följd utan vila. Det gör att jag även får upp pulsen under passen lite mer. Underbart att svettas lite!

Jag svettig, trött och rosig om kinderna efter gårdagens pass.

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Bästa Ida! Vill bara klämma in att jag älskar din blogg! Du stavas bäst helt enkelt!
    Nu till min fråga: Det är så att jag undrar vad som kännetecknar svaga leder? När jag sätter mig ner på huk knakar det i princip alltid till. Det gör inte ont eller så men det är så obehagligt och jag är rädd att det kan vara ett tecken på stelhet? Vill inte drabbas av skador i framtiden, så har du några tips på vad detta kan vara och vad man i så fall kan göra åt det?
    Kraaam!

    Emma 2013-11-08 17:37:00
    Svara
  • Hej Ida! Älskar din blogg och den gör mig otroligt peppad! Läser den varje dag och bli väldigt inspirerad och motiverad. Du har skrivit några gånger att det är viktigt att hitta kontakt med rätt muskler. Jag har inga problem med att få kontakt med de flesta muskler, däremot känner jag mig väldigt svag i ryggen. Jag styrketränar ca 3 ggr/vecka och kör kickboxning 3-4 ggr/vecka, men ser ingen utveckling i ryggen. Ofta drabbas jag av nack- och ryggbesvär som går att lindra med hjälp av träning, men effekten är kortvarig. Skulle du kunna tipsa några övningar som stärker och stabiliserar ryggen? Ha en bra dag! Mvh/Evgenija

    Evgenija 2013-11-08 12:30:00
    Svara
  • Grym är du!

    healthspo.devote.se 2013-11-08 11:44:00
    Svara
  • Inga övningar du vill dela med dig? Behöver lite tips på ryggövningar att göra hemma.

    Carro 2013-11-08 08:58:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Dasha Girine
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Paulina Forsberg