Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

KUNDE INTE HÅLLA MIG :D

Var på jobbärenden ute på Allt för Hälsan mässan och där stötte jag på världens bästa StudioDQ som hade riggat upp med 2 härliga stänger. Kunde ju inte låta bli att klättra, hänga och leka lite 😀

Någon av er läsare som ska dit ut? Glöm i så fall inte att gå förbi dem och leka lite och skriv upp er så får ni gratis provapåklass till nästa termin 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • haha vad härlig du är ida! älskar blickarna i bakgrunden, folk lär ha vaknat till 🙂

    har en fråga som kanske är lite underlig men som på ett sätt har med träning att göra. jag har fått stora problem med torr hårbotten, och har dilemmat att jag inte vet hur man ska göra: tvätta håret efter varje svettigt träningspass (dvs nästan varje dag, vilket känns för ofta) eller låta det dröja längre mellan tvättarna vilket jag egentligen föredrar, men det känns inte heller bra? jag gissar att det bland annat är saltet i svetten som torkar ut hårbotten nämligen… har du någon gång råkat ut för detta eller vet något om det? jag använder inga sprayer eller stylingprodukter, borstar håret för att hålla igång cirkulationen i hårbotten och torkar det heller inte med hårtork, tycker alltså att jag är typ så skonsam som jag bara kan! försöker också smörja in med t.ex mandelolja på kvällen innan jag ska tvätta håret på morgonen.

    isabelle 2013-11-07 22:44:00
    Svara
  • Hej Ida! Jag är en tjej på 19 år, 175 cm och ca 80 kg. För att göra en lång historia kort så är min absolut största dröm att bli dansare. Jag har ca 3-4 olika dansklasser per kväll sön-tors. Jag skulle inte säga att jag är tjock för är väldigt stark och har bra fysik, men jag tillhör en av de dansarna som är lite större och bastanta. Har fått höra att jag borde göra nåt åt min vikt om jag vill lyckas med dansen..Jag vill verkligen ha den där vältränade dansarkroppen på¨utisdan också, eftersom jag vill komma in på någon yrkesutbildning till hösten och tyvärr så når jag inte upp till det typiska kropps ”idealet” . Skulle verkligen behöva din hjälp på vad jag kan komplettera dansen med för slags träning för att kunna utvecklas så mycket som möjligt som dansare, men även exempel på vad jag kan äta för att gå ner i vikt och samtidigt kunna vara pigg och orka dansa?! Tror du tex att 16:8 dieten/fastan skulle kunna funka för mig?
    Fattar om det är svårt för dig att svara på detta bara såhär kanske men du kändes klockren iochmed att du själv är dansare och har koll på vad som krävs osv. Vill det här sååå gärna!
    Skulle bli jätteglad om du kunde svara, tack på förhand!

    Josefine 2013-11-07 21:05:00
    Svara
    • Svar på Josefines kommentar.

      Hej Josefine! Jag tror att jag har svarat på din kommentar en gång tidigare men hittar det inte så svarar på den en gång till i ett inlägg som kommer ut imorgon så håll utkik 🙂 Kram Ida

      idawarg 2013-11-07 21:11:00
      Svara
  • Hej Ida.
    Jag har några frågetecken jag hoppas du kan hjälpa mig med att reda ut! 🙂
    Jag började träna för första gången någonsin (!) efter att jag slutat röka i maj.
    Efter det har jag börjat ätit glutenfritt, laktosfritt, skippat potatis, ris och andra tomma kolhydrater, ersatt det med grönt istället och har i princip helt uteslutit socker. Äter frukost, lunch, mellanmål och middag och försöker hålla mig til en frukt om dagen och ett totalt kaloriintag på ca 1300.
    Tränar tre gånger i veckan. Ska jag vara helt ärlig med mig själv så kör jag inte slut på mig själv varje gång, men tränar mig ändå svettig och mör i muskler. Brukar hålla på ca. 1h.
    Trots detta så går jag upp i vikt, och tyvärr är det inga svällande muskler som syns utan fladdriga kärlekshantag och degig mage.
    Jag är 29 år och enligt apotekets våg är mitt fett% 18,2% Kan ju rimligtvis inte stämma…

    Har du några tips och trix? Jag blir så ledsen när jag anstränger mig så vansinnigt och jag går upp istället för ned. I februari åt jag skit och massor med socker och vägde 50,5kg (164cm) och nu väger jag ända upp till 57kg vissa dagar??

    /tiochins

    Tiochins 2013-11-07 18:53:00
    Svara
    • Svar på Tiochinss kommentar.

      Hej! Den här frågan är jättesvår för mig att svara på då jag skulle behöva se exakt vad du stoppar i dig och hur du tränar. Mitt bästa tips är att du lägger pengar på en duktig PT som kan hjälpa dig med kost och träning för bäst resultat. Det är värt varenda krona och har du inte råd så passa på att önsk dig i julklapp. Lycka till Kram Ida

      idawarg 2013-11-07 20:48:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Vanja Wikström
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Träningsglädje
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Ida Warg
Mode
Pamela Bellafesta
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger