Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SPECIALDESIGNAT TRÄNINGSPROGRAM

 När jag var nere på utbildning på STAC förra veckan så lärde vi oss att screena igenom varandras kroppar och lägga upp träningsprogram utefter svagheter för att stärka upp kroppen för att undvika skador och prestera på topp.

Jag fick ett program upplagt av en annan av deltagarna som är specialdesignat efter mig med både styrka och stretch. Programmet ska utföras 3 gånger i veckan under 2 veckor och jag har tänkt att följa det strikt. Övningarna ser ganska löjliga ut i andras ögon men eftersom övningarna är till för att stärka upp mina absolut svagaste områden på kroppen så är det galet jobbigt för mig och jag får massa träningsvärk. UNDERBAR! 

Utförde mitt andra pass i fredags och idag kör jag pass 3/3 för denna vecka och jag är så taggad!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • Kan du skriva mer om screening och ge exempel? 🙂

    Johanna 2013-10-20 23:59:00
    Svara
  • Du skrev en gång att du skulle lägga upp ditt löpträningsprogram, kommer det snart? 🙂

    hannali 2013-10-20 11:49:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Man
Niklas Berglind
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Dasha Girine
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Chrystelle Eriksberger