Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

TAGGAD PÅ MER TRÄNING

Igår var jag och tränade på StudioDQ. När jag gick hem sved det både mellan benen och skinkorna efter att ha testat nya trick haha. Men lite sveda hindrar inte mig från att fullkommligt älska Pole Dance! Bästa och roligaste styrketräningen någonsin!

Nu är det bara en gång kvar på denna terminen men som tur är så börjar nästa termin redan veckan efter och då ska jag nog ta en klass till i veckan. Är lite sugen på att börja på Akrobatik på söndagar som är en ny klass. Jag har alltid velat lära mig att göra volter och kunna gå på händer. Wihoo.

Så för alla er som vill testa Pole så finns det nästa vecka prova på klasser (ni har chans att vinna gratis klass HÄR!) och veckan efter börjar en helt ny termin så passa på att anmäla er.

Follow on Bloglovin

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
3kommentarer
  • Hej!!

    Älskar din blogg, får så mycket inspiration om hälsa osv. Jag undrar om du kunde göra ett inlägg med stretchövningar?? Jag är den mest oflexibla människan som gått på två ben, och jag gick på Pole Dance förut (slutade i augusti i år för testar på militär träning istället) men det hjälpte ingenting. Jag är mycket omotiverad till att stretcha för vet inte vilka övningar som är bäst, hur länge man ska hålla positionen och om de verkligen gör någon skillnad, och jag vet att du är jättevig så du kanske har några förslag!!

    Kramkram / Klara

    Klara 2013-10-08 16:58:00
    Svara
  • Hej Ida! 😀 Jag undrar en sak, kan man överträna? Jag tränar varannan dag tex löpning 5-6-7km något, gym 1h styrka, sedan på vilo dagen PW promenad eller ridning ibland löpning om jag inte gjorde det på gym dagen. Borde jag vara rädd att träna för mycket? Vet att musklerna ska återhämtas typ 48 h men jag är helt kär i träningen och går på högvarv<3 😀 ÄLSKAR verkligen detta
    Är väldigt vältränad så vet inte om det påverkar att kroppen inte slits lika mycket? dock så utmanar jag mig varje pass för att ständigt bli bättre. Däremot kan jag känna en utmattning som gör att jag bara på tex gymmet ger upp, får känslomässiga nedgångar när jag tränar och får en känsla ibland av att allt ''faller'', svårt att förklara men blir sårbar typ . Detta har kommit när jag ökade min träning. Hur mycket träning är egentligen sunt på kropp och knopp?

    cajsa 2013-10-08 15:20:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Fanny Ekstrand
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger
Hälsa
Träningsglädje