Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

PERSONLIG TRÄNING MED ANNICA ENGLUND

 Igår hade jag PT-träning med min klient Annica. Det stod ben/rumpa med fokus baksida på schemat och det var också vad som levererades. Hej och hå vad Annica fick svettas. Utfall, marklyft, höftlyft, Stabiliseringsövning TRX, höftlyft med vikt och knäböj. Älskar att träna Annica då hon är stark som en oxe och är så galet målmedveten! #GIRLPOWER

English: Yesterday I had PT-training with my client Annica. Lunges, deadliest, stabilization exercise TRX, hip extensions with weights and squats was on the schedule. Love to train Annica because she is so strong and targeted. #GIRLPOWER


Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • Vad ska man tänka på första gången man går på pole fitness? Hurdana kläder är skönast att göra det i?

    J 2013-09-11 22:34:00
    Svara
  • när man gör squats, vad är skillnaden med att gå ner i 90 grader och göra ”ass to the grass”?
    kram 🙂

    amanda 2013-09-11 18:45:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Makeup by Lina
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger