Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

PT-TRÄNING MED KEELA

Igår träffade jag äntligen min underbara klient Keela igen efter ett långt sommaruppehåll. Mot nya mål och en starkare kropp. Idag stod Biceps och triceps på schemat och passet såg ut som nedan…

English: Met my client Keela again after a long summer break. Yesterdays schedule was triceps and biceps and you can see the exercises down here…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
8kommentarer
  • Var kommer hennes byxor ifrån? 🙂

    Natasha 2013-10-07 10:14:00
    Svara
  • Hej! Tack för en bra blogg! Jättefina byxor! Vart kommer dom ifrån? 🙂

    Jenny 2013-09-11 15:22:00
    Svara
  • Hej Ida, jag ska återigen komma igång med träningen nu efter ett litet sommaruppehåll och förkylning och idag sökte jag runt lite på träning osv. då jag sprang över ”Starting Strength”. Som du säkert vet går ut på att man tränar 3 hårda pass i veckan med endast stora muskelgrupper och för varje pass som går lägger man på 2kg på arbetsvikten.(om jag förstår det hela rätt)
    Min fråga är vad tycker du om det träningsupplägget?, Hur skulle du lägga upp din träning om du vill bygga muskler med ”snabbt” resultat? Tar alla tips jag kan få!!

    Louise 2013-09-09 16:52:00
    Svara
    • Svar på Louises kommentar.

      Hej! jag har aldrig gått efter det själv men tror absolut att det fukar. Är du ute efter att bygga styrka så passar det utmärkt. Vill du där emot ha volym på dina muskler är det mer effektiv att hålla dig mellan 6-15 reps/övning.

      idawarg 2013-09-10 09:05:00
      Svara
  • Gillar verkligen din blogg! En daglig dos av inspiration 🙂

    Anja 2013-09-09 15:55:00
    Svara
  • Hej Ida!
    För lite mer än ett halvår sedan kom jag igång med min träning ordentligt. Jag tränar på ett gym med både gruppass och möjlighet att simma så jag får varierad träning. Sedan jag började träna ”på riktigt” har jag haft tre förkylningar som kommit i samband med träningsstarten. Jag har inte gett upp ännu men nu när jag för tredje gången är på väg att bli förkyld så börjar tålamodet tära på mig. Jag har precis återställt mig från en förkylning och hunnit träna i två veckor och nu är tredje omgången av förkylning här. Jag äter alltid frukt eller proteinrik mat efter träningen, jag ser till att byta om från de svettiga kläderna direkt efter träningen så att jag inte hinner bli kall och jag är noga med att låta kroppen vila mellan passen. Jag har tränat ca, 2, max 3 pass i veckan. Jag har till och med börjat sprita händerna efter träningen. Vad gör jag för fel? Varför blir jag förkyld av träningen?

    Mvh Linda

    Linda 2013-09-09 14:30:00
    Svara
    • Svar på Lindas kommentar.

      hej! Det är så typiskt att man alltid blir sjuk efter man kommit igång med träningen. Man är extra mottaglig för sjukdomar direkt efter träning då kroppen är dedbruten. Se till att tvätta händerna ordentligt och ta undvik kontakt med ögon och mun. Kolla över om du äter och sover du ordentligt och om din mage är i balans? Det mesta styrs av magens hälsa. Krya på dig! Bästa, Ida

      idawarg 2013-09-09 16:31:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Dasha Girine
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Träningsglädje
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Elin Johansson
Home
34 kvadrat
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind