Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

PERSONLIG TRÄNING MED ANNICA :)

 

Har precis kommit hem efter att ha varit och tränat härliga Annica Englund! Idag stod biceps och Triceps på schemat. Annica må vara en väldigt liten och söt tjej men hon är bannemej stark som en jäkla oxe! Jag är imponerad och jag älskar att träna målmedvetna tjejer! GIRL POWER 🙂

English: Today I traind biceps and triceps with my client Annica. She may be very small and cute but she´s strong like a bear!!! Wow I’m so impressed!

Så här skrev Annica om dagens pass 🙂 <3

 

 

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • hej ida jag har en fråga! Jag tränar rumpan ibland men nu har det dykt upp ett problem. Vänstra delen av rumpan är mer fast och högra är med stor och plutig. Jag vill ha den vänstra som den högra hur ska jag göra?

    M 2013-08-26 06:50:00
    Svara
    • Svar på Ms kommentar.

      Hej! Fortsätt träna båda sidor med lika mycket vikt och se till att du hittar kontakten med båda sidor så kommer det jämna ut sig.

      idawarg 2013-08-26 10:33:00
      Svara
  • Hur ofta behöver man strecha för att bli vig? 🙂

    a 2013-08-25 20:40:00
    Svara
    • Svar på as kommentar.

      Det beror på vad du menar med vig och vad du har för förutsättningar, men så ofta som möjligt är bäst. Under min id som dansare stretchade jag 6 dagar i veckan 1-2 timmar. man måste ha tålamod med stretch 🙂

      idawarg 2013-08-26 10:34:00
      Svara
  • Älskar din blogg, kikar förbi fleera ggr/dag:) jag kommer att börja jobba heltid o har dessutom hund, vill hinna träna trots detta men behöver lite tips på effektiv träning på kort tid! T.ex styrketräning, om jag delar upp muskelgrupperna räcker det m 30 min på gymmet då? Tips på hur man delar upp muskelgrupperna vore uppskattat!

    Kristin 2013-08-25 20:29:00
    Svara
    • Svar på Kristins kommentar.

      hej och tack snälla vad glad jag blir! 🙂 <3 Effektivast är cirkelträning. Hinner du träna flera gånger i veckan så kan du dela upp kroppen. Välj då tex 4-5 övningar för benen. Kör 20 reps av varje i följd utan vila och 4-6 varv av dessa med 1 min vila mellan varven. GRYM träning!

      idawarg 2013-08-26 10:36:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger