Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

DAGENS SOMMARLUNCH

Nu är jag framme i min sommarstuga och njuter som bara den av att vara här! En sommar utan en dos av Dalsland är ingen riktig sommar. Skogspromenader, vacker natur, familj, släkt och massa god mat.

Idag bjöd farmor på utsökt husmanskost bestående av…

Behöver jag ens säga att det var galet gott?!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
11kommentarer
  • Gud va gott 😀 Åt jordgubbar igår och det är ju det bästa som finns på sommaren ^^

    jjennaa.blogg.se 2013-07-25 14:09:00
    Svara
  • Hej Ida!
    Jag undrar hur man ska göra med träning när man är sjuk? Jag håller på att få in rutin nu på träningen och har just blivit dunderförkyld men vill inte komma ur min bra rutin. Nu har jag varit helt slut i flera dagar och blir svimmfärdig av att gå till mataffären men blir tokig av att inte röra på mig!
    Tack för en väldigt inspirerande blogg!

    Sofia 2013-07-25 08:26:00
    Svara
    • Svar på Sofias kommentar.

      Det är jobbigt och frustrerande att vara sjuk men tyvärr måste man vila tills man är helt frisk innan man börjar träna. Krya på dig! Kram Ida

      idawarg 2013-07-28 15:24:00
      Svara
  • Snälla kan Du besvara på denna fråga, gärna så fort Du kan!
    Jag är 170cm och vägde för ett år sedan 48kg (har mag och tarmsjukdom så det är ”vanligt” att man är underviktig tyvärr)… MEN jag har på ett år HETSÄTIT mig upp till 62kg!!! Blir äcklad bara tänker på allt jag stoppat i mig, så massa onyttigt och min mage/tarmar har verkligen plågats rejält! Jag ville ju gå upp några kg, men känner att jag vill gå ner lite. Dock samtidigt som jag ska börja träna. För känner hur slapp min kropp är, inga muskler bara fett 🙁
    Okej till poängen: Jag vill gå ner några till 54-56kg, det var då jag trivdes som bäst MEN det är främst ben/lår jag vill slimma ner, då det mesta har hamnat där. Jag är päronformad, dock vill jag gärna behålla min rumpa som jag för en gångs skull har! Så hur ska jag gå tillväga?
    Hoppas Du förstår poängen med inlägget 🙂

    Hannah 2013-07-25 01:26:00
    Svara
  • Oj visste inte att du hade koppling till lilla dalsland! Bor nämligen i bengtsfors! Tycker din blogg är toppen verkligen! 🙂

    Frida 2013-07-24 23:50:00
    Svara
    • Svar på Fridas kommentar.

      hej Frida! Det är i Bengtsfors jag har varit då jag har sommarstuga där. Är annars född och uppvuxen i Åmål där min familj bor 🙂 Bengtsfors är underbart på sommaren! 🙂

      idawarg 2013-07-28 15:25:00
      Svara
  • Hoppas du hade det bra i USA! Ville bara säga att när du känner att din jetlag är borta osv så vore det superkul om du började med ”veckans utmaning” igen, det ger verkligen lite extra motivation 😉

    Hanna @ www.youwantit.blogg.se 2013-07-24 23:07:00
    Svara
  • Hej Ida, tack för en grym blogg! Kan du snälla ge tips på hur man blir vig? Tar det väldigt lång tid att bli vig, och hur länge bör man stretcha varje dag? Bästa stretch övningarna för benen? Tack!!! 🙂

    Claudia 2013-07-24 20:46:00
    Svara
    • Svar på Claudias kommentar.

      Ett stretchprogram hittar du på min youtubakanal 🙂 Fler stretchtips kommer dyka upp på bloggen så håll utkik! 🙂

      idawarg 2013-07-28 15:26:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Mathilda Weihager
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Petra Tungården
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Elin Johansson
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind