Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

LÖPNING INTERVALLTRÄNING – PROGRAM

Körde ett så härligt intervallpass igår efter jobbet. Var jätte länge sedan jag gav mig ut för att springa ett helt pass och igår var det precis vad jag behövde! Körde högintensiva intervaller runt Djurgården vilket blir lite över 5 km. Så här såg gårdagens pass ut…

INTERVALLPASS

Uppvärmning: 1,5 km jogg.

Intervaller: 20s kuta allt vad man har 40s PowerWalk 5 km. För mig blev det 26 intervaller. 

Nedvarvning: Promenad 1,5 km.

Totalt: 8 km. 

En trött och mör Warg…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • När kommer puma kläderna säljas på sportamore? Dom är så jäkla snygga!

    Sandra 2013-06-21 02:22:00
    Svara
  • Hej! Jag är 16 år och tränar truppgymnastik på elitnivå. Utöver våra tuffa pass med mycket styrke och konditionsträning tränar jag även gym. Det brukar allt som allt bli sex pass i veckan också vilar jag en dag. Jag är även tränare för yngre gymnaster vilket gör att jag kan spendera dryga fem timmar i hallen, först som tränare och sen tränar jag själv. På denna tiden får jag bara i mig en frukt och jag vet att jag hade behövt mer. Men tycker det är svårt med bra mellanmål som funkar att ta med, därför undrar jag om du skulle kunna visa lite tips på bra mellanmål som är lätta att ta med?
    Förresten måste jag säga att jag älskar din blogg! Jätteinspirerande och motiverande
    Kram

    Astrid 2013-06-21 00:05:00
    Svara
    • Svar på Astrids kommentar.

      Hej Astrid och tack för din kommentar 🙂 Jag själv har varit i din sits många år och lite frukt är alldeles för lite att äta under dagen. Du skulle behöva få i dig mer protein. Mellanmål som håller bra är proteinshake, kokta eller stekta ägg, kvarg/keso med skivad frukt, bär eller torkad frukt, en fullkornsmacka/knäckebröd med tex. ost/skinka/kalkon/keso/avokado/ägg/grönsaker/, proteinbars. Hoppas du fick lite tips. Lycka till med träningen. Kram

      idawarg 2013-06-21 08:53:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Foodjunkie
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Fanny Ekstrand
Home
34 kvadrat
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger