Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SENASTE VECKORNA PÅ INSTAGRAM

Vill ni ha ännu mer uppdatering och träningsmotivation så följ mig gärna på instagram @idasfitness

1. Körde ett riktigt tufft pass med Keela. // 2. Käkade en härlig rödbets och chevresallad ute i solen. // 3. Gjorde glutenfri musli. // 4. Klarade ironX!

1. Körde ett löppass med Keela. // 2. Var på casalls pressvisning och träffade Shirin. // 3. Hade myspicknick på en brygga med mitt hjärta. // 4. Var på Gröna Lund en snabbis och åkte Popexpressen 🙂

1. Körde ett härligt pass med tabata intervaller. // 2. Höll på att ta livet av mig själv med en juice detox 😀 haha. // 3. Körde ett PT-pass med Annica. // 4. Stannade upp och uppskattade mitt liv.

1. Avslutade mitt benpass med högintensiva löpintervaller! // 2. Slog ihop 4 veckors utmaning till en. // 3. Käkade eb underbart god Green Wrap. // 4. Tränade Pole på StudioDQ.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hej ida hur får jag kontakt med mitt undre par magmuskler? jag har provat magnet ringar runt magen men det hjälper inte har du någon extremt jobbigt trängnings övning för undre magen?

    rebbe 2013-06-14 21:58:00
    Svara
    • Svar på rebbes kommentar.

      Undre magen är samma muskel som övre magen då muskeln fäster på pubusbenet och uppe vid revbenen. Sedan finns också sneda magmuskler så jag vet inte riktigt vad du menar. Det kanske är så att du bara inte riktigt hittat kontakten med magen alls. Testa ligg på rygg och pressa ner navel/ländrygg i golvet. Kör intervaller på det då du pressar ner allt du kan i 20 sek slappnar av och kör igen. Det som du känner där ska du sedan försöka hålla i alla dina magövningar sedan. Lycka till kram ida

      idawarg 2013-06-15 00:01:00
      Svara
  • Hej! Tack för en super bra blogg! Jag har en fråga jag hoppas du skulle kunna svara på. Jag äter och tränar väldigt bra och har gjort det en lång tid. Om ungefär 1 månad så åker jag till thailand och jag kommer att vara där i ungefär 4 veckor. Jag har varit där många gånger förut så jag vet vilket utbud på mat det är där och det är ju väldigt annorlunda mot vad jag brukar äta. Det är mycket vitt bröd, vitt ris, pommes osv. Eftersom jag är där så länge så vill jag verkligen göra det bästa av situationen och äta så bra jag kan. Har du några tips på vad jag kan äta/dricka osv? Är nudlarna bättre än riset? Är ett fruktfat bra som frukost ( finns inte så mycket andra nyttiga frukost alternativ..) Är den rena kokosmjölken i en kokosnöt nyttigt? Ja, jag skulle verkligen vilja ha hjälp hur jag på bästa sätt kan göra det så hälsosamt som möjligt så jag inte tappar allt. Jag ska försöka gå på promenader på stranden varje dag & hitta gym som jag kan gymma på. Skulle verkligen bli super glad för svar. Kram på dig

    Amanda 2013-06-14 11:19:00
    Svara
    • Svar på Amandas kommentar.

      Hej Amanda! Frukt och kokosmjölk är supernyttigt! Är det inte mycket grönskaer i Thaimat? Välj wook med kött/kyckling/skaldjur med mycket grönsaker och ät lite av ris och nudlar till. Det gör jag alltid när jag käkar thaimat 🙂 Ha det så skönt där nere! Kram Ida

      idawarg 2013-06-15 00:04:00
      Svara
  • Hej Ida, du har verkligen en superbra blogg och de dagar jag känner att motivationen inte finns där brukar jag gå in här för att bli lite inspirerad.

    Jag har en fråga angående benhinneinflammation. Jag älskar att springa, men får så otrologt ont i benhinnorna. Jag var förkyld i några veckor så då fick jag automatiskt vila, och nu när jag skulle sätta igång igen började jag med 10 min på löpbandet i en vecka innan jag gav mig på att springa lite längre. Jag fick avbryta efter 25 min för att det gjorde så ont. Skorna ska det inte vara något fel på. Jag fick dem utprövade på Löplabbet.

    Jag skulle verkligen uppskatta några bra tips för jag älskar verkligen att springa.

    Tack igen för en fantastisk blogg!

    Löparn 2013-06-13 23:05:00
    Svara
    • Svar på Löparns kommentar.

      Hej och tack snälla 🙂 Tråkigt att höra om benhinnorna och jag förstår din frustration. Går du i bra skor även när du inte tränar? När jag hade min behinneinflammation gick jag i gympaskor jämt och stretchade vaderna minst 1 gång om dagen. Testa det. Tycker också du ska söka hjälp hos en naprapat eller sjukgymnast som kan kolla vidare på dig. Lycka till Kram Ida

      idawarg 2013-06-14 10:15:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Man
Niklas Berglind
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Emma Danielsson