Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

POSITIV ENERGI

Idag hade jag ett väldigt hälsosamt lunchmöte med en person som är lika mycket hälsonörd som jag själv. Käkade en jättegod mjölk- och glutenfri laxssallad och pratade balans i livet. Det absolut bästa jag vet är att vara omringad av kreativa och drivna människor med en positiv energi och jag har haft den lyckan att ha haft 3 sådana möten idag. Väldigt tacksam över det!

En supernöjd Ida med sin sallad.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Bra inlägg! Ska du springa tjejmilen? De har precis släppt en tävling på sin Facebook-sida – kan va kul att kolla in! / Carl

    https://www.facebook.com/tjejmilen/app_109598902556330

    Carl 2013-05-30 16:33:00
    Svara
  • Hej!
    Skulle inte du kunna lägga in förslag på recept få mjölkfria kalla såser till sallader osv? 🙂 Skulle avra mycket uppskaattat! 😀

    Erika 2013-05-29 22:28:00
    Svara
  • Hej! Skulle du vilja tipsa om kläder för pole dance?

    Emelie 2013-05-29 22:07:00
    Svara
  • Hallå där! Det är så att jag är sugen på att beställa hem lite produkter från fitnessguru men känner att det är en ren djungel att ta sig igenom alla olika produkter där! Är inne på ett proteinpulver men bara inom den kategorin så hittar jag flera stycken! (One bake, one meal, one egg, one recovery, one whey, one whey isolate och one casein) Jag undrar om du inte skulle kunna göra någon form av förklaring till alla dessa proteinpulver (vad de speciellt är till för, under vilka förutsättningar, skillnader och likheter, osv, du förstår) så att vi som är nya inom området får lite större förståelse? Tror det skulle kunna hjälpa många fler än mig! 🙂

    Olivia 2013-05-29 19:25:00
    Svara
  • Hej!

    Jag håller på med ett arbete i skolan och tänkte bara höra med dig var du anser är riskerna med att träna för att inte må dåligt istället för att träna för att må bra? Hur resonerar du kring detta?

    Tack på förhand

    jessica 2013-05-29 19:09:00
    Svara
  • Hej!
    1. Hur många gram kolhydrater bör man få i sig innan och efter träning? Långsamma, snabba?
    2. Hur många gram protein bör man få i sig innan och efter träning?

    Jag brukar köra ganska hårt med oftast snabb löpning 45 minuter och 45-60 minuters styrka.
    Är 14 år och väger 53 kg, om det skulle spela någon roll.

    Det kanske är svårt att säga vad jag ska äta, men hur mycket skulle du säga att du äter?

    Superbra och motiverande blogg 🙂

    Lydia 2013-05-29 17:10:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Emma Danielsson
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Foodjunkie
Home
Andrea Brodin
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Mathilda Weihager
Man
Niklas Berglind